فروش عمده پسته کله قوچی دامغان _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش عمده پسته کله قوچی دامغان

فروش عمده پسته کله قوچی دامغان _ شرکت بازرگانی شادیز پسته کله قوچی لوکس و مرغوب دامغان را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

فروش عمده پسته کله قوچی دامغان

پسته کله قوچی دامغان یکی از لوکس ترین پسته های تولید شده در ایران است که در استان سمنان کشت و برداشت می شود. پسته کله قوچی از ارقام درشت پسته است و از خانواده پسته های فندقی می باشد. ظاهر این پسته درشت و گرد است . پسته کله قوچی یکی از خوش طعم ترین پسته های ایرانی است که پس از پسته اکبری گران قیمت ترین و لوکس ترین پسته ی ایرانی به شمار می رود.

پسته کله قوچی شباهت زیادی به پسته فندقی دارد اما پسته کله قوچی درشت تر و بزرگ تر است و وزن بیشتری دارد. از پسته کله قوچی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل و برای صادرات به کشورهای لوکس پسند و کیفیت محور استفاده می شود. انس پسته کله قوچی پایین است و تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد که این نیز به دلیل درشتی آن است می توان گفت دلیل محبوبیت این پسته ظاهر درشت آن است.

شهرستان دامغان از مناطق پسته خیز در استان سمنان است. انواع پسته های تجاری مانند پسته کله قوچی با درجه کیفی بسیار بالا در این شهرستان تولید می گردد. البته حجم تولید پسته در دامغان به میزان دیگر مناطق مانند کرمان و رفسنجان نیست اما پسته های دامغان کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب تری دارند که سبب افزایش تقاضای آن خصوصا در بین تجار شده است.

پسته کله قوچی تولید شده دامغان به کشورهای مختلف از جمله کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس صادر می گردد انس پایین تر از ۲۴ دانه گزینه مناسبی جهت استفاده در آجیل و صادرات می باشد.

قیمت پسته کله قوچی

پسته کله قوچی پوست استخوانی سفید کدر و مغز قرمز رنگی دارد. قیمت پسته کله قوچی با توجه به انس،درصد و کیفیت مغز،رویت پسته،درجه خندانی و تازگی آن محاسبه می گردد. قیمت پسته کله قوچی از پسته فندقی بالاتر و از پسته اکبری کمتر است.

مشتریان گرامی می توانند عمده پسته کله قوچی امغان را با بدون واسطه و با قیمت مناسب از طریق این مجموعه خریداری فرمایند.

جهت خریدو فروش محصول و آگاهی از قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته کله قوچی

پسته کله قوچی دامغانعمده پسته کله قوچی دامغانفروش پسته کله قوچی دامغانفروش عمده پسته کله قوچیفروش عمده پسته کله قوچی دامغان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *