تامین کننده گردوی مرغوب در ایران _ بازرگانی خشکبار شادیز

تامین کننده گردو در ایران

تامین کننده گردوی مرغوب در ایران _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع گردوی ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده برای مشتریان تامین می نماید.

تامین کننده گردوی مرغوب در ایران

کشور ایران جزو سه کشور برتر تولید کننده گردو در جهان می باشد و مقام پنجم صادرات گردو را در دنیا به خود اختصاص داده است.گردوهای ایرانی به دلیل برخورداری از آب و هوا و موقعیت جغرافیایی ویژه از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

گردوهای ایرانی انواع مختلفی دارند و از نظر طعم،مزه و میزان چربی بسیار مرغوب هستند. انواع مختلف گردوی تولید شده در ایران عبارتند از:

گردو پوست کاغذی

گردو سنگی

گردو نوک کلاغی

گردو سوزنی

گردو خوشه ای

گردو ماکویی

بیشترین سطح زیر کشت گردو در کشور متعلق به استان های همدان،کرمان،فارس،خراسان،آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی است.انواع گردوهای ایرانی به شکل مغز شده و با پوست در بازارهای کشور خرید و فروش می شود. علاوه بر رونق بازار داخلی گردوهای ایرانی میزان صادرات بالایی دارند و به کشورهای مختلف نظیر ترکیه،عراق،روسیه،امارات،قطر و.. صادر می گردد.

گردو یکی از پر کاربرد ترین و مغذی ترین انواع خشکبار است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. مغز گردو را غذای مغز می نامند چرا که بیشترین میزان چربی های مفید امگا۳ را در بین مواد غذایی دارا می باشد. این خاصیت گردو سبب تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز می شود هم چنین از بیماری آلزایمر پیشگیری می کند.

مجموعه خشکبار شادیز به عنوان یکی از شرکت های بزرگ تامین کننده گردو در ایران انواع گردو و مغز گردوی مرغوب ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده برای مشتریان داخلی و خارجی تامین می نماید.

هم اکنون جهت دریافت مشاوره و یا خرید و فروش محصول با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

تامین کننده گردوتامین کننده گردو در ایرانتامین کننده گردوی مرغوبتامین کننده گردوی مرغوب در ایرانتامین گردو در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *