خرید عمده غنچه گل محمدی _ خشکبار شادیز

خرید عمده غنچه گل محمدی

خرید عمده غنچه گل محمدی _ خشکبار شادیز غنچه گل محمدی مرغوب را با مناسب ترین قیمت به صورت عمده به خریداران عزیز عرضه می نماید.

خرید عمده غنچه گل محمدی

غنچه گل محمدی یکی از پر کاربرد رین انواع غنچه ها می باشد که عطر بی نظیر و خواص خوراکی،دارویی و درمانی فراوانی دارد از غنچه گل محمدی برای تهیه دمنوش و همراه با چای استفاده می شود گل محمدی خاصیت آرام بخشی دارد و به صورت غنچه،گلبرگ ،پر گل و گل باز در بازارهای کشور خرید و فروش می شود.گل محمدی در شهرهای مختلف ایران کشت و برداشت می شود استان فارس،کرمان،خراسان،مرکزی،اصفهان،و آذربایجان شرقی بیشترین حجم از گل محمدی و فراورده های آن را در کشور تولید می کنند  غنچه گل محمدی هم چنین میزان صادرات پر رونقی به کشورهای خارجی دارد.

قیمت غنچه گل محمدی خشک با توجه به درشتی و کوچکی،رنگ غنچه و کیفیت آن محاسبه می گردد هر چه غنچه گل درشت تر و خوش رنگ تر باشد مرغوب تر است و با قیمت بالاتری به فروش می رسد.

گل محمدی از گیاهان برگ ریز است که ارتفاع آن تا ۲ متر نیز می رسد گل محمدی بومی خاورمیانه و ایران است گل محمدی سرشار از انواع ویتامین ها و آنتی اکسیدان است و خاصیت ضد التهابی،ضد ویروس و ضد التهابی دارد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع غنچه گل محمدی تهیه شده از مزارع شهرستان لایزنگان ( داراب) واقع در استان فارس را به صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید.

مجموعه شادیز جهت حفظ سلامت و بهداشت محصول غنچه های گل را به صورت بسته بندی های کارتونی برای مشتریان عزیز ارسال می نماید.

جهت سفارش محصول و اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گل محمدی

خرید عمده غنچه گل محمدیخرید غنچه گل محمدیخرید غنچه گل محمدی عمدهعمده گل محمدیغنچه گل محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *