خرید مغز گردو درجه یک همدان _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید مغز گردو درجه یک همدان

خرید مغز گردو درجه یک همدان _ شرکت بازرگانی شادیز مغز گردوی تازه و خوش طعم تولید شده در همدان را به صورت عمده و با قیمت مناسب عرضه می نماید.

خرید مغز گردو درجه یک همدان

استان همدان از قطب های اصلی تولید و فروش گردو و مغز گردو در ایران است گردوهای تولید شده در همدان به دلیل برخورداری از آب و هوا و شرایط جغرافیایی مناسب از مرغوبیت و کیفیت بالایی برخوردار هستند مناطق مختلف همدان مانند شهرهای تویسرکان،ملایر،نهاوند . .. از قطب های تولید کننده گردو در همدان می باشند گردوهای تولید شده در این مناطق مغز پر،سفید،چربی فراوان و طعم بی نظیری دارند که سبب شهرت آن ها در بازارهای جهانی شده است.

مهم ترین مشخصه ی مغز گردوی همدان درشتی و رنگ سفید آن است که هر مشتری را به خرید آن ترغیب می نماید گردوی همدان به دلیل کیفیت بالا علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای مختلف خارجی نیز صادر می گردد.

مغز گردوی تولید شده در همدان نیز با درجه های کیفی مختلف در بازار خرید و فروش می شود نوع درجه یک مغز گردوی همدان طرفداران بسیاری دارد و با قیمت بالاتری نیز به بازار عرضه می گردد.

مغز گردو نوعی از خشکبار است که به دلیل دارا بودن مواد مغذی و املاح معدنی فراوان از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود مغز گردو حاوی اسیدهای چرب امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند به همین دلیل مغز گردو را غذای مغز می نامند .

قیمت مغز گردوی همدان با توجه به کیفیت و رنگ آن محاسبه می شود یعنی هر چه مغز گردو خوش طعم تر و رنگ روشن تری داشته باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد البته کیفیت گردو تنها مختص به رنگ سفید آن نیست مغز گردو بایئ علاوه بر رنگ روشن طعم لذیذ و چربی مناسبی نیز داشته باشد.

بازرگانی شادیز مغز گردوی مرغوب و تازه تویسرکان را به صورت عمده و بدون واسطه به خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

خرید مغز گردو درجه یکخرید مغز گردو درجه یک همدانخرید مغز گردو همدانمغز گردو درجه یک همدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *