فروش مغز بادام خام _ شرکت خشکبار شادیز

فروش مغز بادام خام

top view of almond nuts on white background


فروش مغز بادام خام _ شرکت خشکبار شادیز انواع مغز بادام خام ایرانی و محلی را به صورت مستقیم از تولید کننده در سراسر ایران به فروش می رساند.

فروش مغز بادام خام

بادام یکی از معروف ترین انواع خشکبار در دنیا است که به دلیل دارا بودن خواص تغذیه ای و درمانی فراوان از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود بادام های ایرانی انواع مختلفی دارند که عبارتند از:بادام سنگی،بادام مامایی،بادام ربیع و بادام پوست کاغذی. هر یک از انواع بادام خصوصیات جداگانه ای دارد و از نظر میزان مغز و قیمت متفاوت می باشند.

بادام های ایرانی بر خلاف بادام های خارجی تراریخته نیستند و کاملا طبیعی می باشند از این رو متقاضیان بسیاری دارند مغز بادام با یک پوست نازک قهوه ای رنگ پوشیده شده است و شامل دو لپه بزرگ سفید و روغنی می باشد بیش از نیمی از مغز بادام از چربی تشکیل شده البته چربی آن از نوع غیر اشباع است و برای سلامتی بدن مفید می باشد.

بیشترین سطح زیر کشت بادام درختی متعلق به استان فارس و چهارمحال بختیاری می باشد انواع بادام و مغز بادام از این مناطق به بازارهای داخلی و خارجی صادر می گردد قیمت مغز بادام با توجه به کیفیت و سایز آن محاسبه می شود هر چه مغز بادام درشت تر و خوش طعم تر باشد مرغوب تر است و قیمت بالاتری دارد.

مغز بادام حاوی انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است مصرف بادام سبب استحکام استخوان ها و دندان ها،تقویت پوست و مو،تقویت حافظه،بهبود عملکرد قلب و جلوگیری از چاقی،سرطان ،آلزایمر و پوکی استخوان می شود.

خشکبار شادیز انواع مغز بادام را با بهترین کیفیت و قیمت به صورت عمده و بدون واسطه به متقاضیان عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید کلیه محصولات به صورت خام و کاملا تضمینی عرضه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها و سایر محصولات با ما در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر اکمیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

فروش مغز بادامفروش مغز بادام خاممغز بادام خام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *