صادرات پسته ایرانی به عمان _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات پسته ایرانی به عمان

صادرات پسته ایرانی به عمان _ شرکت بازرگانی شادیز در حوزه صادرات انواع پسته به عمان و سایر کشورهای عربی در ایران فعالیت می نماید.

صادرات پسته ایرانی به عمان

صادرات پسته به کشور عمان در شرکت بازرگانی شادیز در تمام طول سال جریان دارد عمان یکی از کشورهای عربی و همسایه آبی کشور ایران است که در نقش یک رابط برای صادرات مجدد پسته های ایرانی عمل می نماید.

صادرات پسته به کشور همسایه ایران از طریق راه های دریایی مانند بندر عباس صورت می گیرد این کشور از جمله کشورهای عربی و بزرگ ترین بازار صادراتی پسته های ایرانی است همان طور که می دانید عرب ها متقاضیان اصلی پسته های لوکس ایرانی هستند انواع مختلف پسته به صورت عمده و یا بسته بندی شده و خام یا شور به این کشور صادر می گردد.

قیمت پسته برای صادرات به عمان باید بر اساس قیمت جهانی پسته باشد خریداران لوکس پسته های ایرانی معمولا پسته اکبری را سفارش می دهند قیمت پسته برای باز صادرات نیز برای مشتریان عمانی بسیار حائز اهمیت است.

پسته های ایرانی انواع مختلفی دارند که معروف ترین آن ها شامل پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی است در این بین پسته اکبری و کله قوچی بازار صادراتی پر رونقی به کشور عمان دارند  پسته های ایرانی از عمان به کشورهای مختلفی هم چون هند،عربستان،کانادا،پاکستان،اروپا،استرالیاو کشورهای آفریقایی صادر می گردد.

در سالهای اخیر با افزایش روابط تجاری بین دو کشور ایران و عمان میزان صادرات به این کشور در حال افزایش است که به رشد اقتصادی کشور کمک فراوانی می کند.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته خام و لوکس ایرانی را با مناسب ترین قیمت به کشور عمان و سایر کشورهای عربی صادر می نماید و به بازارهای خارجی بسیاری دسترسی دارد.

بازرگانی شادیز همواره آمادگی دارد تا با عقد قراداد های بلند مدت فعالیت های تجاری خود را با مشتریان عزیز آغاز نماید.

جهت خرید،فروش و یا صادرات محصول هم چنین کسب اطلاعات بیشتر از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

صادرات پسته

صادرات پسته به عمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *