گردو پوست کاغذی عمده _ شرکت خشکبار شادیز

گردو پوست کاغذی عمده

گردو پوست کاغذی عمده _ شرکت خشکبار شادیز گردو پوست کاغذی نازک اعلا را به صورت عمده و بدون واسطه به خریداران و تجار عزیز ارائه می نماید.

گردو پوست کاغذی عمده

گردو پوست کاغذی نمونه ای لوکس از گردوهای ایرانی است و متقاضیان بسیاری هم در داخل کشور و هم از سوی کشورهای خارجی دارد گردو پوست کاغذی همان طور که از نام آن پیداست پوست چوبی بسیار نازکی دارد و به راحتی شکسته می شود از مهم ترین خصوصیات گردوهای کاغذی درصد بالای مغز به پوست آن ها است که سبب افزایش خرید و فروش و هم چنین صادرات آن ها شده است مغز این نوع گردو به راحتی از پوست چوبی آن جدا می گردد.

علاوه بر این مغز گردو کاغذی بسیار خوش طعم و ترد است ظاهر این گردو بیضی شکل است و پوست آن شکلاتی روشن می باشد گردوی پوست کاغذی ایرانی به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا، قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع گردو دارد.

این نوع گردو در مناطق مختلف گردو خیز ایران مانند استان فارس،همان،خراسان،آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی به صورت عمده تولید می گردد و به سایر استان ها و کشورهای متعدد خارجی عرضه می گردد.

گردو از ارزشمند ترین انواع خشکبار ایرانی است کشور ایران سومین کشور بزرگ تولید کننده گردو در دنیا است گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و کیفیت از برترین گردوها در بازارهای جهانی هستند و همواره بازار پر رونقی دارد.

مغز گردو حاوی انواع مواد مغذی و املاح معدنی است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند از گردو در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی و بداشتی استفاده می شود مصرف گردو به دلیل دارا بودن امگا۳ فراوان به تقویت حافظه و عملکرد بهتر مغز کمک می کند گردوی ایرانی تنها گردویی است که از نظر خوراکی مصرف اقتصادی دارد.

بازرگانی شادیز گردوی پوست کاغذی تولید شده در مناطق مختلف ایران را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

عمده گردو پوست کاغذیگردو پوست کاغذیگردو پوست کاغذی عمدهگردو کاغذی عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *