مغز بادام مامایی اصفهان _ شرکت خشکبار شادیز

مغز بادام مامایی اصفهان

مغز بادام مامایی اصفهان _ شرکت خشکبار شادیز انواع بادام و مغز بادام مامایی درجه یک و مرغوب اصفهان را به صورت عمده و دست اول به فروش می رساند.

مغز بادام مامایی اصفهان

بادام مامایی یکی از با کیفیت ترین انواع بادام تولید شده در اصفهان می باشد بادام مامایی از مرغوب ترین و گرانترین انواع بادام های درختی است که تنها در مناطق اطراف اصفهان،استان چهارمحال بختیاری و نواحی حاشیه زاینده رود کشت می شود بادام مامایی از ارقام تجاری بادام است و به کشورهای نظیر هند،ترکیه،روسیه،کشورهای عربی و سایر کشورها صادر می گردد.

مغز بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب می باشد این بادام مصرف داخلی پایینی دارد زیرا هنوز در این ناشناخته است و از طرفی قیمت بالایی دارد بادام مامایی اصفهان به صورت مستقیم به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد .حدود ۹۰ درصد بادام مامایی ایران به صرت مغز و با پوست به کشورهای مختلف صادر می گردد بیشترین حجم از بادام مامایی به کشور هنوستان صادر می گردد.

میزان مغز بادام مامایی از بادام سنگی بالاتر است و به طور طبیعی درصد دو قلویی در آن بالا است مغز بادام مامایی رنگ روشن و طلایی رنگ هم چنین خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی هم چنین تولید مواد شوینده مانند صابون استفاده می شود.

بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه آن زود رس می باشد بادام مامایی اوایل شهریور ماه برداشت می شود قیمت مغز بادام مامایی با توجه به مرغوبت و سایز آن محاسبه می شود هر جه مغز بادام درشت تر و خوش طعم تر باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد.

شرکت خشکبار شادیز انواع بادام و مغز بادام مامایی اصفهان را به صورت مستقیم به خریداران عزیز عرضه کمی نماید.

هم اکنون از طریق روش های ارتباطی زیر جهت خرید و فروش محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام مامایی اصفهانمغز بادام اصفهانمغز بادام مامایی اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *