فروش عمده گردو پوست کاغذی تازه _ شرکت خشکبار شادیز

فروش عمده گردو پوست کاغذی تازه

فروش عمده گردو پوست کاغذی تازه _ شرکت خشکبار شادیز انواع گردوی پوست کاغذی ایرانی را به صورت عمده و دست اول به فروش می رساند.

فروش عمده گردو پوست کاغذی تازه

گردو پوست کاغذی یکی از پر طرفدار ترین انواع گردوی تولید شده در کشور است. این نوع گردو پوست بسیار نازک و شکننده ای دارد و برای شکستن آن نیازی به گردو شکن نیست. گردوی پوست کاغذی حالتی بیضی شکل و مغز درشت و سفید رنگی دارد.

از مزیت های گردوی پوست کاغذی می توان به درصد بالای مغز به پوست آن اشاره کرد به صورتی که انگار شما میلغی را به عنوان مغز گردو پرداخت کرده اید نه پوست چوبی آن.

فروش عمده گردوی پوست کاغذی از رونق بالایی هم در بازار های داخلی و هم در بازارهای خارجی برخوردار است. انواع گردوی پوست کاغذی درجه یک تولید شده در کشور توسط تجار ایرانی به کشورهای مختلف خارجی از جمله کشورهای عربی،کشورهای اروپایی و کشورهای حوزه ی خلیج فارس صادر می گردد.

از قطب های تولید کننده گردو کاغذی در کشور می توان استان کرمان شهرستان بافت،استان فارس شهرستان بوانات،استان همدان شهرستان تویسرکان،آذربایجان شرقی شهر های تبریز،آذرشهر و.. را نام برد.

گردو میوه ای بسیار پر کاربرد است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و.. استفاده می شود. گردو منبعی عالی از انواع ویتامین ها،پروتئین ،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،فیبر،کلسیم،فسفر و .. است. مصرف گردو به تقویت و حفظ سلامتی بدن هم چنین پیشگیری از بیماری ها کمک می کند.

مجموعه خشکبار شادیز به عنوان یکی از شرکت های تامین کننده خشکبار، انواع گردوی پوست کاغذی تازه ایرانی را به صورت مستقیم در سراسر کشور به فروش می رساند.

هم اکنون جهت خرید و فروش  محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

عمده گردو پوست کاغذیفروش عمده گردو پوست کاغذیفروش عمده گردو پوست کاغذی تازهفروش عمده گردو کاغذی تازهفروش گردو پوست کاغذی تازهگردو پوست کاغذیگردو پوست کاغذی تازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *