مرکز فروش پسته کله قوچی _ بازرگانی شادیز

مرکز فروش پسته کله قوچی

مرکز فروش پسته کله قوچی _ بازرگانی شادیز از شرکت های فعال در حوزه خرید،فروش و صادرات پسته کله قوچی در کشور به شمار می آید.

مرکز فروش پسته کله قوچی

پسته کله قوچی یکی از لوکس ترین پسته های تجاری تولید شده در ایران است. این پسته ظاهری درشت،گرد و کروی شکل دارد و جزو ارقام فندقی به شمار می آید. پسته کله قوچی پس از پسته فندقی بیشترین حجم از تولید و صادرات پسته را در کشور به خود اختصاص داده است.

پسته کله قوچی از خوش طعم ترین پسته های ایرانی به شمار می آید که تقاضای بالایی هم در داخل کشور و هم از سوی کشورهای خارجی دارد. انس پسته کله قوچی پایین است و تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده درشتی آن است. پوست استخوانی این پسته کرم رنگ و مغز دارای رنگ قرمز می باشد.

از پسته کله قوچی به صورت خام یا با فرآورهای مختلف برای صادرات استفاده می شود. صادرات پسته کله قوچی به کشورهای مختلف از جمله کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس،کشورهای اروپایی و .. استفاده می شود.

پسته کله قوچی پس از پسته اکبری لوکس ترین و گران قیمت ترین پسته تولید شده در ایران است. بیشترین سطح زیر کشت پسته کله قوچی متعلق به مناطق رفسنجان،کرمان،دامغان و.. است.

مجموعه بازرگانی شادیز انواع پسته کله قوچی مرغوب ایرانی را به صورت عمده و بدون واسطه به  خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

مجموعه شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریان و آماده همکاری با تولید کنندگان این محصول در کشور می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول و اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

همواره با شما هستیم از مرکز بزرگ خشکبار شادیز

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته کله قوچی

فروش پسته کله قوچیمرکز فروش پسته کله قوچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *