پسته اکبری انس 22 دستچین _ شرکت بازرگانی شادیز

پسته اکبری انس 22

پسته اکبری انس ۲۲ دستچین _ شرکت بازرگانی شادیز پسته اکبری انس ۲۲ را بصورت عمده و بدون واسطه با قیمت مناسب به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

پسته اکبری انس ۲۲

پسته اکبری از برترین و با کیفیت ترین ارقام پسته تجاری در ایران می باشد شکل ظاهری این پسته از سایر انواع پسته کشیده تر و درشت تر است  پسته اکبری جزو ارقام بادامی به شمار می آید و از نظر اقتصادی قیمت بالایی دارد پوست استخوانی این پسته کرم تیره و مغز آن بنفش متمایل به قهوه ای می باشد.

پسته اکبری بیشتر در استان کرمان و منطقه رفسنجان و انار کشت می شود بهترین و مرغوبترین پسته ایران در این مناطق تولید می گردد و به بازارهای داخلی و خارجی صادر می گردد انس پسته اکبری بالا است که نشان دهنده درشنی آن می باشد پسته اکبری از انس ۲۰_۲۲ شروع می شود که انس های پایین تر آن دست چین است و قیمت بالاتری دارد. پسته اکبری از نظر ظاهری شباهت زیادی به پسته احمد آقایی دارد.

پسته اکبری علاوه بر درشتی و کشیدگی ،طعم بسیار خوب و درجه خندانی بالایی دارد که بر کیفیت و افزایش خرید و فروش آن افزوده است پسته اکبری در انس های مختلف و بصورت خام و شور در بازارهای کشور موجود می باشد و به کشورهای مختلف خارجی نیز صادر می گردد از پسته اکبری به دلیل درشتی بیشتر بصورت آجیلی استفاده می شود و گزینه مناسبی برای مشتری های لوکس پسند است.

پسته گونه ای گیاهی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد مهم ترین خاصیت پسته آهن فراوان آن است که سبب خون سازی در بدن و درمان کم خونی می شود مصرف پسته سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از انواع سرطان ها می شود.

شرکت بازرگانی شادیز پسته دستچین اکبری را در انس ۲۲ بصورت دست اول و با قیمت مناسب به خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

انس 22 پسته اکبریپسته اکبری انس 22

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *