صادرات گردوی درجه یک فارس _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات گردوی درجه یک فارس

صادرات گردوی درجه یک فارس _ شرکت بازرگانی شادیز تامین کننده و صادر کننده گردوی با کیفیت فارس بصورت مستقیم به کشورهای مختلف خارجی می باشد.

صادرات گردوی درجه یک فارس

استان فارس مهم ترین قطب تولید کننده گردو در ایران می باشد بیش از ۲۵ درصد از گردوی مصرفی کشور در مناطق مختلف این استان تولید می گردد و به بازارهای مختلف داخلی و خارجی صادر می گردد گردوهای تولید شده در فارس به دلیل برخورداری از آب و هوا و خاک خوب، کیفیت و طعم بسیار فوق العاده ای دارند گردوهای این استان به صورت گردوی با پوست و مغز گردو به کشورهای مختلف خارجی مانند: عراق و کشورهای حوزه ی خلیج فارس صادر می گردد هم چنین صادرات داخلی آن به استان های هرمزگان،اصفهان،تهران و خوزستان انجام می شود.

شهرستان های بوانات،سپیدان،شیراز،داراب و نی ریز از مهم ترین قطب های تولید کننده گردو در استان فارس هستند.استان فارس و همدان از بزرگ ترین قطب های تولید و فروش گردو در ایران می باشند.

انواع مختلف گردو مانند گردوی کاغذی،گردو سنگی،گردو سوزنی،گردو نوک کلاغی،گردو خوشه ای و گردو ماکویی به صورت عمده در مناطق مختلف فارس تولید می گردد .

گردو از جمله خشکبارهای بسیار ارزشمند است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود مغز گردو منبع خوبی از انواع ویتامین ها،پروتئین ها،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که به سلامت و تقویت بدن کمک چشمگیری می کند مهم ترین خاصیت گردو امگا۳ فراوان آن است که به تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز هم چنین پیشگیری از آلزایمر کمک می کند.

بازرگانی شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات به مشتریان ایرانی و آغاز فعالیتهای تجاری خود با متقاضیان خارجی می باشد.

در صورت تمایل به خرید،فروش و صادرات محصول از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

صادرات گردوصادرات گردوی درجه یکصادرات گردوی درجه یک فارسصادرات گردوی فارسگردوی درجه یک فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *