صادرات گردو مرغوب به عمان _ بازرگانی شادیز

صادرات گردو مرغوب به عمان

صادرات گردو مرغوب به عمان _ بازرگانی شادیز انواع گردو ایرانی مرغوب را با مناسب ترین قیمت و به شیوه های مختلف به کشور عمان صادر می نماید.

صادرات گردو مرغوب به عمان

در سالهای اخیر شاهد رشد چشمگیر صادرات گردو از ایران به کشورهای مختلف از جمله کشورهای عربی در کشور بوده ایم. کشور عمان یکی از کشورهای عربی حوزه ی خلیج فارس و از خریداران اصلی گردوهای ایرانی به شمار می آید. فاصله نزدیک بنادر ایرانی با عمان و کم بودن هزینه های حمل و نقل باعث شده تا صادرات به کشور عمان یکی از گزینه های مناسب برای تجار ایرانی باشد.

انواع مختلف گردو و مغز گردوی درجه یک ایرانی به صورت فله و بسته بندی شده به این کشور همسایه صادر می گردد. کشور ایران به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان گردو در دنیا از تامین کنندگان اصلی گردو برای کشور عمان به شمار می آید.

در صادرات گردو باید به این نکته توجه داشت که محصول کیفیت خوبی داشته باشد. گردوهای صادراتی باید پوست کاملا صاف،یکدست و بدون لکی داشته باشند هه چنین مغز آن درشت و روشن باشد. برای صادرات معمولا از گردوهای پوست کاغذی استفاده می شود زیرا این نوع گردو کیفیت بالا و ظاهر زیباتری دارد.

انواع مختلف گردو در مناطق مختلف ایران به صورت عمده و با بهترین کیفیت تولید می گردد . گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشند.گردوی ایرنی جزو بهترین گردوی تولید شده در دنیا است و  همواره متقاضیان بیشماری از نقاط مختلف دنیا دارد. گردوی ایرانی تنها گردویی است که از نظر خوراکی مصرف اقتصادی دارد.

بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های فعال در زمینه تامین و صادرات گردو، همواره آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریان و آغاز فعالیت های تجاری با شما عزیزان می باشد.

جهت خرید و فروش محصول و دریافت مشاوره با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

صادرات گردوصادرات گردو به عمانصادرات گردو مرغوبصادرات گردو مرغوب به عمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *