خرید بادام صادراتی مامایی _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید بادام صادراتی مامایی

خرید بادام صادراتی مامایی _ شرکت بازرگانی شادیز بادام مامایی درجه یک ایرانی را به صورت تناژی جهت صادرات به خریداران ارائه می نماید.

خرید بادام صادراتی مامایی

بادام مامایی یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین نمونه های بادام سنگی است و پوست بسیار مستحکمی دارد. مغز این بادام از نظر طعم،مزه،رنگ و چربی بسیار مرغوب می باشد. بادام مامایی جزو ارقام تجاری بادام های ایرانی به شمار می آید و به شکل مغز شده به کشورهای مختلف نظیر هند،ترکیه،روسیه،امارات،کویت و .. صادر می گردد.

منشا بادام مامایی استان چهار محال بختیاری در ایران می باشد و تنها در این استان و در مناطق حاشیه زاینده رود تولید می گردد. بادام مامایی مصرف داخلی پایینی دارد زیرا هنوز به طور کامل در کشور شناخته نشده است و از طرفی قیمت بالایی دارد. حدود ۹۰ درصد بادام مامایی ایران به کشورهای مختلف صادر می گردد.

بادام مامایی مغز درشت و خواص مغذی بسیار فراوانی دارد. درصد دوقلویی در بادام مامایی به طور طبیعی بالا است. مغز بادام مامایی طعم شیرین و بی نظیری دارد و درصد تلخی آن صفر می باشد.

از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی هم چنین تولید صابون استفاده می شود. بادام مامایی با پوست به مدت ۸ سال و مغز آن حدود یک سال ماندگاری دارد.

بهترین روش جهت خرید بادام مامایی صادراتی خرید آن به صورت مستقیم از تولید کننده است. در این روش شما می توانید محصول خود را با قیمت و کیفیت مناسب تر خریداری نمایید.

مجموعه بازرگانی شادیز انواع بادام و مغز بادام مامایی مرغوب ایرانی را به صورت مستقیم و بی واسطه به فروش می رساند.

جهت خرید و فروش محصول و اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

بادام مامایی صادراتیخرید بادام صادراتیخرید بادام صادراتی ماماییخرید بادام ماماییخرید بادام مامایی صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *