فروش و صادرات گردو درجه یک _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش و صادرات گردو

Walnut kernels and whole walnuts on rustic old wooden table


فروش و صادرات گردو درجه یک _ شرکت بازرگانی شادیز در زمینه فروش و صادرات انواع گردو و مغز گردوی ایرانی به صورت عمده در ایران فعالیت می نماید.

فروش و صادرات گردو درجه یک

گردو یکی از با ارزش ترین میوه های درختی است که سابقه کشت آن به سال های بسیار دور باز می گردد. امروزه از گردو در نقاط مختلف دنیا به دلیل دارا بودن مواد مغذی و املاح معدنی فراوان در مصارف مختلف خوراکی و صنعتی استفاده می شود.

گردو میوه ای گرد و دو پوسته ای است یک پوست سبز رنگ و نرم بیرونی که به تدریج خشک می شود و یک پوست چوبی و خشک که مغز گردو درون آن قرار دارد مغز گردو را با نام غذای مغز بیان کرده اند زیرا حاوی مقادیر فراوانی امگا۳ است که به تقویت حافظه و سلامت مغز کمک می کند.

کشور ایران جزو سه کشور بزرگ تولید کننده گردو در جهان است. گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشد و متقاضیان بسیاری از کشورهای متعدد خارجی دارند. انواع گردو در ایران شامل گردو سنگی،گردو پوست کاغذی،گردو سوزنی،گردو نوک کلاغی،گردو تویسرکان،گردو جمال،گردو خوشه ای و گردو ماکویی است.

بیشترین حجم از گردوهای ایرانی در استان های فارس،همدان،کرمان،خراسان،آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی تولید می شود و به صورت با پوست و بدون پوست به کشورهای اروپایی،کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس صادر می گردد.

کشور ایران مقام پنجم صادرات گردو را در دنیا به خود اختصاص داده است صادرات گردو توسط تجار و شرکت های بازرگانی به صورت عمده و یا بسته بندی شده انجام می شود و درآمد های ارزی خوبی برای کشور به همراه دارد.

مجموعه بازرگانی شادیز انواع گردوی مرغوب ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده به کشورهای مختلف خارجی صادر می نماید. این مجموعه هم چنین عمده گردوی ایرانی را جهت صادرات برای تجار و بازرگانان تامین می نماید.

جهت خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

صادرات گردوصادرات گردو درجه یکفروش گردوفروش و صادرات گردوفروش و صادرات گردو درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *