بادام مامایی شهرکرد و اصفهان _شرکت بازرگانی شادیز

بادام مامایی شهرکرد و اصفهان

بادام مامایی شهرکرد و اصفهان _شرکت بازرگانی شادیز بادام مامایی درجه یک ایرانی را بصورت عمده با قیمت مناسب به فروش می رساند.

بادام مامایی شهرکرد و اصفهان

بادام مامایی یکی از مرغوبترین انواع بادام درختی است که تنها در شهرکرد(استان چهار محال بختیاری) و اصفهان بصورت عمده کشت می شود بادام مامایی پوست چوبی بسیار محکمی دارد و به سختی شکسته می شود مغز بادام مامایی از نظر رنگ،کیفیت و میزان چربی بسیار مرغوب می باشد.مغز بادام مامایی رنگ روشن و طعم بسیار بی نظیری دارد.

از بادام مامایی بیشتر جهت صادرات استفاده می شود و فروش داخلی پایینی دارد بادام مامایی به کشورهای خارجی مختلف مانند کشور هند،ترکیه ،روسیه و دیگر کشورها صادر می گردد.

میزان مغز بادام مامایی از بادام سنگی بالاتر است و بصورت طبیعی درصد دوقلویی بالایی دارد بادام مامایی با پوست را می توان به مدت ۸ سال و مغز آن را به مدت یک سال نگهداری کرد.بادام مامایی از ارقام دیرگل است اما میوه ی آن زود رس می باشد.

بادام مامایی خواص درمانی و تغذیه ای فراوانی دارد از مغز بادام مامایی بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود از بادام مامایی علاوه بر مصارف خوراکی در صنایع دارویی و بهداشتی هم چنین تولید صابون استفاده می شود.مصرف بادام مامایی سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری های مختلف هم چنین بهبود عملکرد مغز و قلب می شود.

شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام مامایی تولید شده در اصفهان وشهرکرد را بصورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت مناسب به خریداران عزیز عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام مامایی اصفهانبادام مامایی اصفهان و شهرکردبادام مامایی شهرکردبادام مامایی شهرکرد و اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *