فروش گردو صادراتی _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش گردو صادراتی

Dried walnuts isolated on white background


فروش گردو صادراتی _ شرکت بازرگانی شادیز انواع گردو ایرانی درجه یک و صادراتی را به صورت عمده و بدون واسطه به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

فروش گردو صادراتی

کشور ایران جزو سه کشور بزرگ تولید کننده گردو در دنیا است و مقام پنجم صادرات گردو را به خود اختصاص داده است گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار با کیفیت هستند انواع مختلف گردو در ایران عبارتند از: گردو سنگی،گردو پوست کاغذی،گردو سوزنی،گردو نوک کلاغی ،گردو خوشه ای و گردو ماکویی . هر یک از انواع گردو خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و به ضصورت مغز و با پوست در بازارهای سراسر کشور خرید و فروش می شود.

بیشترین حجم از گردوهای تولیدی ایران در استان های کرمان،فارس،همدان،خراسان،آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی تولید می گردد گردو، درختی گسترده و مرتفع است که ارتفاع آن به ۲۰ متر نیز می رسد علاوه بر میوه از پوست،چوب،برگ،ریشه و ساقه درخت گردو در صنایع مختلف استفاده می شود گردو در مناطق معتدل و نیمه معتدل کوهستانی به خوبی رشد می کند.

گردو را با نام غذای مغز بیان کرده اند زیرا حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند مغز گردو در بین انواع مغزها بیشترین میزان چربی را دارا می باشد البته چربی موجود در گردو از نوع مفید است و سبب کاهش کلسترول خون می شود. مصرف چند عدد گردو در روز حدود ۹۰ درصد از نیاز بدن به چربی های ضروری را تامین می کند.

بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های تامین کننده گردو صادراتی ،با توجه به نیاز شما محصول مورد نظر را به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه و بدون واسطه در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. کلیه محصولات با ضمانت کیفیت و اصالت ارائه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش گردو صادراتیگردو صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *