خرید مغز گردو همدان _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید مغز گردو همدان

خرید مغز گردو همدان _ شرکت بازرگانی شادیز مغز گردوی تولید شده در همدان را به صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

خرید مغز گردو همدان

استان همدان یکی از اصلی ترین قطب های تولید گردو و مغز گردو در کشور است گردوهای تولید شده در همدان مغز سفید،پر و چربی فراوانی دارند و به صورت مغز و با پوست در بازارهای داخلی و خارجی خرید و فروش می شوند. مناطق تویسرکان،ملایر و نهاوند  از قطب های تولید و فروش گردو و مغز گردو در این استان می باشند آب و هوا و شرایط جغرافیایی مناسب همدان محل خوبی برای کشت و پرورش گردو است.

مغز گردو خواص مغذی فراوانی دارد مهم ترین خاصیت گردو امگا۳ فراوان آن است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند به همین دلیل مغز گردو را غذای مغز می نامند مغز گردو از پر چرب ترین انواع مغزهای خوراکی است البته چربی موجود در گردو از نوع مفید است و به کاهش کلسترول خون کمک می کند مصرف چند عدد مغز گردو در روز حدود ۹۰ درصد از نیاز بدن به جربی های ضروری را تامین می نماید.

مغز گردوی همدان با درجه های کیفی مختلف در بازار موجود می باشد البته نوع درجه یک آن طرفداران بسیاری دارد و با قیمت بالاتری به فروش می رسد بهترین روش برای خرید مغز گردوی درجه یک همدان خرید مستقیم از تولید کننده است اما همه خریداران بنا به دلایل متعدد به این منابع دسترسی ندارند به همین جهت شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز گردو را با توجه به نیاز شما از تولید کننده اصلی تهیه و بدون واسطه در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید مغز گردو همدانمغز گردو همدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *