فروش مغز گردو در همدان _ شرکت خشکبار شادیز

فروش مغز گردو در همدان

فروش مغز گردو در همدان _ شرکت خشکبار شادیز انواع مغز گردوی تازه ،با کیفیت و خوش طعم همدان را به صورت عمده و بدون واسطه به فروش می رساند.

فروش مغز گردو در همدان

استان همدان از قطب های مهم تولید کننده گردو در ایران است همدان با توجه به موقعیت جغرافیایی و آب و هوای خوب،محیط مناسبی برای تولید گردو در کشور است گردوهای تولید شده در همدان مغز درشت،سفید و چربی فراوانی دارند که سبب شهرت و افزایش خرید و فروش آن ها شده است.

انواع مغز گردو شامل مغز گردو سفید،مغز گردو معمولی،مغز گردو خورشتی و دندانه در همدان تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد مغز گردوی همدان هم چنین طعه بسیار خوب و لذیذی دارد.

مغز گردو خواص مغذی فراوانی مانند انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر دارد که به تقویت و حفظ سلامتی بدن هم چنین پیشگیری از بیماری ها کمک می کند مغز گردو در بین انواع مواد خوراکی بیشترین میزان امگا۳ را دارا می باشد این خاصیت به تقویت حافظه در کودکان و بزرگسالان و بهبود عملکرد مغز کمک می کند .

مغز گردو از پر چرب ترین مغزهای خوراکی است که از روغن آن جهت مصارف خوراکی و موضعی استفاده می شود چربی مفید گردو سبب کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون در بدن می شود.

قیمت مغز گردو با توجه به کیفیت و رنگ آن متفاوت است هر چه مغز گردو رنگ روشن تری داشته باشد قیمت بالاتری دارد رنگ روشت گردو نشان دهنده سلامت و عدم وجود بیماری در گردو است .

شرکت خشکبار شادیز مغز گردوی مرغوب تولید شده در همدان را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

جهت خرید و فروش محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

فروش مغز گردو در همدانفروش مغز گردو همدانمغز گردو همدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *