فروش مغز گردو سفید ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز

فروش مغز گردو سفید ایرانی

فروش مغز گردو سفید ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز مغز گردوی مرغوب و سفید ایرانی را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

فروش مغز گردو سفید ایرانی

مغز گردو از جمله خشکبارهای مغذی و پر مصرف است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،درمانی و بهداشتی استفاده می شود مغز گردو در انواع و کیفیت های مختلف در بازارهای ایرانی خرید و فروش می شود مغز گردو سفید از مرغوب ترین و خوش طعم ترین انواع مغز گردو است و با قیمت بالاتری به بازار عرضه می گردد. انواع گردو در مناطق مختلف ایران از جمله همدان،فارس،کرمان،خراسان ،آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی و.. تولید می گردد مغز گردوی سفید تویسرکان یکی از معروف ترین انواع مغز گردو در ایران و جهان است مغز گردوی تویسرکان به دلیل رنگ سفید و کیفیت بالا میزان تقاضا و صادرات بالایی دارد.

مهم ترین عامل در تشخیص کیفیت مغز گردو رنگ،طعم و چربی آن است رنگ سفید گردو نشان دهنده پرورش صحیح گردو،کود دهی مناسب و عدم بیماری در گردو است به همین دلیل است که مغز گردوی سفید کیفیت و قیمت بالاتری دارد.

مغز گردو خواص مغذی فراوانی دارد مهم ترین خاصیت گردو امگا۳ فراوان آن است که سبب بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه در کودکان و بزرگسالان می شود مغز گردو چربی بسیار فراوانی دارد البته چربی آن از نوع اشباع نشده است و برای بدن مفید می باشد مصرف چند عدد مغز گردو در روز حدود ۹۰ درصد از نیاز بدن به چربی های ضروری را تامین می کند.

مجموعه خشکبار شادیز مغز گردوی سفید و تازه ایرانی را به صورت عمده و بدون واسطه به خریداران عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش مغز گردو سفیدفروش مغز گردو سفید ایرانیمغز گردو سفید ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *