پسته کله قوچی صادراتی رفسنجان _ شرکت خشکبار شادیز

پسته کله قوچی صادراتی رفسنجان

پسته کله قوچی صادراتی رفسنجان _ شرکت خشکبار شادیز پسته کله قوچی درجه یک جهت صادرات را به صورت مستقیم از تولید کننده به تجار و خریداران عرضه می نماید.

پسته کله قوچی صادراتی رفسنجان

پسته کله قوچی از ارقام تجاری پسته در ایران است و ظاهری درشت و گرد دارد پوست استخوانی این پسته کرم رنگ و مغز آن قرمز می باشد پسته کله قوچی از ارقام درشت پسته و یکی از خوش طعم ترین پسته های تولید شده در ایران اساتبیشترین حجم از پسته کله قوچی در شهرستان رفسنجان تولید می گردد این پسته علاوه بر رفسنجان در خراسان،یزد و دامغان نیز تولید می گردد.

پسته کله قوچی از ارقام لوکس پسته است و بیشتر به کشورهای اروپایی،و کشورهای عربی صادر می گردد بیشترین شهرت پسته کله قوچی به دلیل درشتی آن است از پسته کله قوچی به دلیل درشتی،خندانی و طعم خوب بیشتر به صورت آجیلی استفاده می شود.

انس پسته کله قوچی پایین است که نشان دهنده درشتی آن می باشد پسته کله قوچی از نظر ظاهری شبیه به پسته فندقی است با این تفاوت که پسته فندقی ریز اما پسته کله قوچی درشت است.انس پسته کله قوچی ۱۸_۲۰ ،۲۰_۲۲ ،۲۲_۲۴ ،۲۴_۲۶ است.

پسته کله قوچی گزینه مناسبی جهت صادرات به کشورهای لوکس پسند از جمله کشور آلمان،امارات،عمان،لبنان،فرانسه و سایر کشورها.قیمت پسته کله قوچی از پسته فندقی بالاتر و از پسته اکبری پایین تر است. پسته کله قوچی بعد از پسته فندقی بیشترین میزان تولید پسته را در ایران به خود اختصاص داده است پسته کله قوچی رفسنجان از لوکس ترین و خوش طعم ترین انواع پسته در ایران است.

بازرگانی شادیز از شرکت های فعال در زمینه فروش و صادرات پسته در ایران است .شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریان داخلی و خارجی می باشد.

جهت خرید و فروش محصول از طریق روش های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

ارتباط با ملا

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته کله قوچی

پسته کله قوچی رفسنجانپسته کله قوچی صادراتیپسته کله قوچی صادراتی رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *