فروش عمده پسته فندقی _ شرکت خشکبار شادیز

فروش عمده پسته فندقی

فروش عمده پسته فندقی _ شرکت خشکبار شادیز پسته فندقی درجه یک را به صورت عمده و بدون واسطه به خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

فروش عمده پسته فندقی

پسته فندقی یکی از معروف ترین و پر متقاضی ترین انواع پسته تولید شده در ایران است این پسته جزو ارقام فندقی است و ظاهری گرد و کروی دارد انس پسته فندقی بالا است که نشان دهنده ریز بودن آن می باشد پسته فندقی از نظر اقتصادی قیمت پایین تری نسبت به دیگر انواع پسته دارد.

بیشترین حجم از پسته های تولیدی ایران متعلق به پسته فندقی است هم چنین حجم زیادی از صادرات را نیز به خود اختصاص داده است پسته فندقی بیشتر به کشورهای آسیایی و همسایه مانند چین و روسیه صادر می گردد.

پسته فندقی ظاهر زیبا و طعم بسیار خوبی دارد این پسته از نظر ظاهری با پسته کله قوچی هم خانواده است با این تفاوت که پسته فندقی ریز اما پسته کله قوچی درشت است.

پسته فندقی را اغلب با نام پسته اوحدی می شناسند زیرا پسته فندقی برای نخستین بار توسط فردی به نام مهدی اوحدی در منطقه رفسنجان شناسایی و معرفی گردید.پسته فندقی در انواع پسته فندقی دستچین،خندان،آب خندان و مخلوط خندان و آب خندان در بازار های سراسر کشور موجود می باشد.پسته فندقی به دلیل ریز بودن تعداد دانه بیشتری در یک کیلوگرم دارد به همین دلیل این پسته متقاضیان بسیاری هم از داخل کشور و هم از سوی کشورهای خارجی دارد.بیشترین حجم از تولید پسته فندقی متعلق به استان کرمان،یزد،دامغان و خراسان است.

شرکت خشکبار شادیز مرغوبترین پسته فندقی خام را با توجه به نیاز مشتریان به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه می نماید و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

پسته فندقی عمدهفروش پسته فندقیفروش پسته فندقی عمدهفروش عمده پسته فندقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *