تامین کننده گردو پوست کاغذی _ بازرگانی شادیز

تامین کننده گردو پوست کاغذی

تامین کننده گردو پوست کاغذی _ بازرگانی شادیز مرغوبترین گردو کاغذی ایرانی را با توجه به نیاز مشتریان به صورت مستقیم از تولید کننده تامین و به فروش می رساند.

تامین کننده گردو پوست کاغذی

گردو پوست کاغذی یکی از پر طرفدارترین انواع گردو در ایران است گردو کاغذی به گردویی می گویند که پوست چوبی بسیار نازکی دارد و به راحتی شکسته می شود گردو پوست کاغذی ظاهری بیضی شکل و پوست چوبی آن به رنگ شکلاتی روشن است. مغز گردو کاغذی بر خلاف گردوی سوزنی به راحتی از پوست آن جدا می شود از طرفی میزان مغز گردو پوست کاغذی  از دیگر انواع گردو بالاتر است.

گردو کاغذی نیز مانند دیگر انواع گردو با درجه های کیفی مختلف در بازارهای کشور موجود می باشد قیمت گردو کاغذی به دلیل کیفیت بالا از سایر انواع گردو بیشتر است گردو کاغذی هم چنین مغز سفید،چربی فراوان و طعم بسیار مطلوبی دارد که بر شهرت آن افزوده است.

گردو از خشکبارهای ارزشمند و پر مصرف است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و صنعتی استفاده می شود بیشترین میزان تولید گردو در ایران متعلق است به استان فارس،همدان،کرمان،خراسان،آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی.

گردو منبعی غنی از انواع مواد مغذی مانند ویتامین،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که نقش حیاتی را در سلامتی بدن ایفا می کند.گردو را با نام غذای مغز می شناسند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز کمک می کند هم چنین از بیماری آلزایمر پیشگیری می نماید.

بازرگانی شادیز گردو پوست کاغذی مرغوب و صادراتی ایرانی را به صورت مستقیم و بدون واسطه برای مشتریان عزیز تامین می نماید.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

تامین کننده گردوتامین کننده گردو کاغذیتامین گردو پوست کاغذیگردو پوست کاغذی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *