فروش گردو سوزنی و کاغذی عمده _بازرگانی شادیز

فروش گردو سوزنی و کاغذی

فروش گردو سوزنی و کاغذی عمده _بازرگانی شادیز توزیع کننده انواع گردو درجه یک بصورت عمده در ایران می باشد گردو از مغذی ترین خشکبارهای ایرانی است.

فروش گردو سوزنی و کاغذی

گردو یکی از محبوب ترین خشکبارهای ایرانی است که از آن برای مصارف مختلف خوراکی و صنایع دارویی و بداشتی استفاده می شود گردو های ایرانی انواع مختلفی دارند انواع گردو بصورت مغز و با پوست در ایران به فروش می رسد گردوهای ایرانی از مرغوب ترین گردو ها از نظر طعم،مزه ،روغن دهی و مواد مغذی در دنیا هستند گردو سوزنی و کاغذی دو نوع از معروف ترین و بهترین گردوهای ایرانی هستند که هر کدام خصوصیات و ویژگی های جداگانه ای دارند.

گردو سوزنی به گردویی می گویند که مغز آن به راحتی از پوسته جدا نمی شود وجود برجستگی ها و تو رفتگی های متعدد درون پوسته این گردو مانع از جدا شده آسان مغز از پوسته آن می شود برای بیرون آوردن مغز این گردو باید از وسایل نوک تیز مانند سوزن استفاده کرد همانطور که می دانید جداشدن آسان مغز از پوست یکی از معیارهای تعیین قیمت گردو است به همین خاطر قیمت گردو سوزنی از سایر انواع گردو پایین تر است اما کیفیت مغز آن در بسیاری موارد بسیار مطلوب می باشد مغز این گردو همانند دیگر گردو ها میزان چربی بالا و طعم خوبی دارد گردوی سوزنی به دلیل کیفیت و قیمت مناسب فروش نسبتا بالایی دارد.

گردو کاغذی همانطور که از نامش پیداست پوسته ی بسیار نازکی دارد و به راحتی با فشار دست شکسته می شود از مزیت های این گردو جدا شدن آسان مغز از پوست هم چنین درصد بالای مغز به پوست آن است که سبب محبوبیت آن شده است قیمت این گردو از سایر انواع گردو بالاتر است و میزان فروش و تقاضای بالایی دارد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مختلف گردو را بصورت عمده و با پوست و با درجه ی کیفی بالا به فروش می رساند متقاضیان گرامی می توانند از طریق این مجموعه محصول مورد نیاز خود را بصورت مستقیم از باغدار و با قیمت عالی خریداری نمایند.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

عمده گردو سوزنی و کاغذیفروش گردو سوزنی و کاغذیفروش گردو عمدهگردو کاغذی و سوزنی عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *