فروش عمده و مستقیم انواع گردو پوست چوبی _ بازرگانی شادیز

فروش عمده و مستقیم انواع گردو

فروش عمده و مستقیم انواع گردو پوست چوبی _ بازرگانی شادیز انواع گردوی درجه یک ایرانی را به صورت مستقیم به نقاط مختلف کشور ارسال می نماید.

فروش عمده و مستقیم انواع گردو پوست چوبی

فروش مستقیم و بدون واسطه یکی از بهترین روش ها جهت خرید گردو،با کیفیت و قیمت مناسب تر است. امروزه بیشتر فروشندگان عمده محصولاتشان را به صورت مستقیم از طریق اینترنت هم عرضه می دارند. در این روش محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه برای خریداران در هر نقطه از کشور ارسال می گردد که سبب صرفه جویی در وقت و هزینه می شود هم چنین محصول با کیفیت بهتر و قیمت پایین تری به خریداران ارائه می گردد.

گردو از جمله خشکبارهایی است که خواص تغذیه ای و درمانی بسیار فراوانی دارد. به همبن دلیل به یکی از کالاهای اساسی در سبد خرید مردم جای گرفته است. اما گردوهای ایرانی به دلیل کیفیت بالا علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای مختلف خارجی نیز صادر می گردد. گردوی صادراتی توسط مراکز تجاری و بازرگانان به نقاط مختلف دنیا صادر می گردد.به همین دلیل اکثر تجار به دنبال خرید محصول به صورت کلی و با قیمت ارزان تر می باشند.

صادرات گردو یکی از مهم ترین صادرات غیر نفتی محصولات ایرانی است و درآمد های ارزی خوبی برای کشور به همراه دارد.کشور ایران سومین کشور بزرگ تولید کننده گردو در دنیا است و از نظر سطح زیر کشت مقام دوم را دارا می باشد. گردوی ایرانی تنها گردویی است که از نظر خوراکی مصرف اقتصادی دارد.

گردوهای ایرانی انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

گردو پوست کاغذی

گردو سوزنی

گردو سنگی

گردو نوک کلاغی

گردو خوشه ای

گردو ماکویی

هر یک از انواع گردو به شکل های مختلف گردو با پوست سبز،گردو با پوست چوبی و مغز گردو به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد. گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشند و همواره متقاضیان بسیاری دارند.

شرکت بازرگانی شادیز با ارائه مستقیم انواع گردوی درجه یک به صورت عمده،آماده همکاری با خریراران در نقاط مختلف می باشد.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش انواع گردو پوست چوبیفروش عمده انواع گردوفروش عمده و مستقیم انواع گردوفروش عمده و مستقیم گردوفروش گردو پوست چوبیفروش گردو عمدهفروش مستقیم انواع گردوفروش مستقیم گردو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *