عرضه بدون واسطه پسته احمد آقایی _ شرکت بازرگانی شادیز

عرضه بدون واسطه پسته احمد آقایی

عرضه بدون واسطه پسته احمد آقایی _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مختلف پسته احمد آقایی را به صورت تناژی و بدون واسطه به خریداران عرضه می نماید.

عرضه بدون واسطه پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی یکی از محصولات مهم صادراتی کشور ایران است که به کشورهای مختلف دنیا از جمله هند،ترکیه و.. صادر می گردد. عرضه این محصول در داخل و خارج از کشور اغلب به صورت مستقیم انجام می شود.

پسته احمد آقایی یکی از زیباترین و خوش طعم ترین پسته های تولید شده در ایران است که به سلطان مزه در کشور شهرت دارد. این پسته جزو ارقام بادامی به شمار می آید و ظاهری کشیده دارد. پوست استخوانی پسته احمد آقایی سفید روشن و مغز آن در قسمت خندانی پسته قرمز رنگ است. علاوه بر زیبایی،کیفیت و طعم خوب این پسته قیمت متعادلی دارد که سبب افزایش تقاضای آن در داخل و خارج از کشور شده است.

قیمت پسته احمد آقایی از پسته اکبری کمتر و از پسته فندقی بالاتر می باشد. به طور کلی قیمت پسته احمد آقایی با توجه به نوع،انس،درصد خندانی،رویت پسته،درصد توچین،کیفیت پسته و.. محاسبه می شود.

پسته احمد آقایی در مناطق مختلف کشور از جمله کرمان،رفسنجان،سیرجان،دامغان،یزد و .. به صورت عمده تولید می گردد.از پسته احمد آقایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها استفاده می شود. از مغز پسته احمد آقایی نیز به دلیل کشیدگی مناسب در تهیه خلال پسته استفاده می شود.

پسته احمد آقایی برای نخستین بار توسط احمد آقا فروتن در منطقه رفسنجان شناسایی گردید و امروز یکی از پر فروش ترین پسته های تولید شده در ایران و جهان به شمار می آید.

شرکت بازرگانی شادیز با ارائه انواع پسته احمد آقایی در سایز های مختلف به صورت مستقیم از تولید کننده،آماده همکاری با تمام خریداران عمده در نقاط مختلف می باشد.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون شرایط خرید با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته احمد آقایی

عرضه بدون واسطه پسته احمد آقاییعرضه پسته احمد آقایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *