فروش پسته درجه یک رفسنجان _خشکبار شادیز

فروش پسته درجه یک رفسنجان

فروش پسته درجه یک رفسنجان _خشکبار شادیز انواع پسته مرغوب رفسنجان را بصورت عمده به فروش می رساند پسته رفسنجان از لوکس ترین انواع پسته در ایران است.

فروش پسته درجه یک رفسنجان

فروش پسته رفسنچان به عنوان محصولی با کیفیت و با شهرت جهانی از رونق بسیار بالایی برخوردار است شهرستان رفسنجان واقع در استان کرمان از اصلی ترین مناطق تولید و فروش انواع پسته در ایران است رفسنجان با برخورداری از موقعیت خوب جغرافیایی و ارتفاع مناسب از سطح دریا ،محل مناسبی برای کشت و پرورش پسته در ایران می باشد ارقام مختلف پسته تولید شده در رفسنجان عبارتند از پسته اکبری،پسته احمدآقایی،پسته کله قوچی و پسته اوحدی . از مهم ترین مشخصه های پسته رفسنجان میتوان به ظاهر لوکس،طعم بی نظیر و درصد بالای چربی آن ها اشاره کرد پسته رفسنجان از معروف ترین پسته های تجاری ایران در بازارهای جهانی است محصولات تولیدی در رفسنجان بصورت عمده به کشورهای مختلف اروپایی و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می گردد تجار و بازارگانان ایرانی عمده محصولات صادراتی را از این منطقه تهیه می نمایند اما در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه با تولید کننده اصلی این امر صورت می گیرد افزایش واسطه ها بر کیفیت و قیمت محصول تاثیر منفی می گذارد شرکت شادیز جهت دسترسی آسان مشتریان به این محصول انواع پسته رفسنجان را بصورت مستقیم و بدون دخالت هیچ واسطه ای به فروش می رساند .

متقاضیان عزیز می توانند تنها با یک تماس کوتاه محصول خود را سفارش داده و در هر نقطه از ایران تحویل بگیرند کلیه ی محصولات با درجه کیفی بالا و با قیمت های منصفانه و مشتری پسند به مشتریان ارائه می گردد.

هم اکنون می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر جهت سفارش محصول و دریافت قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته درجه یک رفسنجانفروش پسته درجه یک رفسنجانفروش پسته رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *