پسته کله قوچی رفسنجان _عمده پسته صادراتی رفسنجان

پسته کله قوچی رفسنجان

پسته کله قوچی رفسنجان _عمده پسته صادراتی بصورت دست اول و بدون واسطه در این مجموعه به فروش می رسد ،  رقم کله قوچی، از ارقام درشت پسته رفسنجان است.

پسته کله قوچی رفسنجان

پسته کله قوچی از دسته ی پسته های فندقی می باشد و ظاهری گرد و درشت دارد این پسته بخاطر ظاهر درشتش در دنیا شهرت دارد این پسته پس از پسته ی فندقی بالاترین میزان تولید را به خود اختصاص داده است و بیشتر در منطقه ی کرمان و رفسنجان کشت می شود انس این پسته پایین است و درصد خندانی بسیار بالایی دارد مغز پسته کله قوچی از سنگین ترین و درشت ترین مغز های پسته تولید شده در ایران است قیمت این پسته از پسته ی اکبری کمتر و از پسته ی فندقی بالاتر است این رقم از پسته نسبت به سایر ارقام در برابر آفات حساس تر است و با مقدار کمی آفت ،برگ های آن شروع به ریزش می کند رقم کله قوچی درانس های مختلف در بازار موجود است نوع خندان این پسته دست چین شده و یک دست می باشد و قیمت بالاتری دارد رنگ مغز آن قرمز روشن است و طعم بسیار مطبوع و لذیذی دارد از این پسته بصورت خام و شور در انواع آجیل استفاده می شود پسته کله قوچی منطقه رفسنجان بسیار درشت و خوش طعم است و مغز آن چربی بی نظیری دارد این پسته مناسب برای صادرات بصورت عمده و بسته بندی شده است.

شرکت تجاری خشکبار شادیر ، عمده پسته  درجه یک را بصورت خام و با پوسته برای مشتریان بصورت مستقیم ، از باغدار تهیه و بدون واسطه به مشتریان ارائه می نماید .

شما می توانید برای خرید ،فروش و یا صادرات این محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین ما در شادیز تماس بگیرید ، ما شما را در خرید و انتخاب محصول راهنمایی می کنیم.

با سپاس و تشکر فراوان از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.ir

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

پسته کله قوچی

پسته صادراتی رفسنجانپسته کله قوچی رفسنجانپسته کله قوچی صادراتیعمده پسته رفسنجانعمده پسته صادراتیعمده پسته صادراتی رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *