صادرات بادام و مغز بادام ایرانی _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات بادام و مغز بادام

صادرات بادام و مغز بادام ایرانی _ شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام و مغز بادام ایرانی را به صورت عمده به بازارهای داخلی و کشورهای خارجی صادر می نماید.

صادرات بادام و مغز بادام

بادام یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین انواع خشکبار در دنیا است کشور ایران جزو بزرگ ترین تولیدکنندگان و صادر کنندگان بادام درختی در دنیا است بادام های ایرانی به دلیل ارگانیک بودن و طعم بسیار عالی متقاضیان بسیاری از سوی کشورهای خارجی دارند.

بادام های صادراتی ایران بر خلاف بادام های خارجی که دست کاری ژنتیکی شده اند کاملا طبیعی هستند و از سلامت و بهداشت بالاتری برخوردار هستند امروزه با شناخته شدن مضرات بادام های تراریخته استقبال مردم به مصرف مواد غذایی ارگانیک بیشتر شده است .

شکل ظاهری بادام های خارجی بسیار زیباتر است و قیمت مناسب تری دارد اما چیزی که مهم است سلامت و طعم بادام است که بادام های ایرانی به دلیل ارگانیک بودن تمامی این خصوثیات را دارا می باشند.

انواع بادام صادراتی

بادام های ایرانی انواع مختلفی دارند که معروف ترین آن ها عبارتند از: بادام سنگی،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی. هر یک از انواع بادام خصوصیات و مزیت های منحصر به فرد خود را دارد و به صورت مغز و با پوست خرید و فروش می شود.

بادام های صادراتی ایران بیشتر به به کشورهایی هم چون هند،ترکیه،روسیه صادر می گردد مغز بادام های شیرین ایرنی نیز طرفدارتان بسیاری در کشورهای چین،هند،ترکیه و .. دارد.

قیمت بادام صادراتی

قیمت بادام صادراتی با پوست با توجه به نوع،درصد و کیفیت مغز هم چنین تازگی آن محاسبه می شود قیمت مغز بادام نیز با توجه به مرغوبیت و سایز آن متفاوت است بدین گونه که هر چه مغز بادام خوش طعم تر و درشت تر باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد قیمت بادام های ایرانی به دلیل کیفیت و مرغوبیت بسیار عالی از دیگر انواع محصولات بالاتر است .

شرکت بازرگانی شادیز سالیانه حجم زیادی از انواع بادام و مغز بادام ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه و به بازارهای داخلی و کشورهای خارجی صادر می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت ها و صادرات محصول با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

 

بادام

صادارات بادام و مغز بادامصادرات بادامصادرات بادام ایرانیصادرات مغز بادامصادرات مغز بادام ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *