تامین کننده مغز بادام مامایی _ شرکت خشکبار شادیز

تامین کننده مغز بادام مامایی

almond nuts in white scoop on wooden table.


تامین کننده مغز بادام مامایی _ شرکت خشکبار شادیز انواع مغز بادام مامایی تازه ایرانی را به صورت عمده و بدون واسطه برای خریداران عزیز تامین می نماید.

تامین کننده مغز بادام مامایی

بادام مامایی از مرغوب ترین و بهترین انواع بادام ایرانی است بادام مامایی پوست چوبی بسیار سخت و مغز درشتی دارد مغز بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب می باشد.

بادام مامایی بومی استان چهارمحال بختیاری است و تنها در این استان و در نواحی حاشیه زاینده رود مانند منطقه سامان تولید می گردد بادام مامایی از ارقام تجاری بادام در ایران است و به صورت مغز و با پوست به کشورهای مختلف مانند کشور هند،ترکیه،کشورهای عربی و سایر کشورها صادر می گردد. کشور هند بزرگ ترین وارد کننده بادام مامایی ایران است بادام مامایی مصرف داخلی پایینی دارد زیرا هنوز در ایران ناشناخته است و از طرفی قیمت بالایی دارد.

مغز بادام مامایی از بادام سنگی درشت تر است و به طور طبیعی درصد دو قلویی بالایی دارد از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیلها و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی هم چنین تولید مواد شوینده مانند صابون استفاده می شود.

بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس می باشد و در شهریور ماه برداشت می شود بادام مامایی با پوست را به مدت ۸ سال و مغز آن را به مدت یک سال می توان نگهداری کرد.

شرکت خشکبار شادیز به واسطه همکاری با تولید کنندگان اصلی این محصول انواع بادام و مغز بادام مامایی درجه یک و تازه را به خریداران و تجار عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان در کشور می باشد.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

تامین کننده مغز بادام ماماییتامین مغز بادام ماماییمغز بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *