تامین کننده و صادر کننده گردو ایرانی _ بازرگانی شادیز

تامین کننده و صادر کننده گردو

تامین کننده و صادر کننده گردو ایرانی _ بازرگانی شادیز یکی از شرکت های فعال در حوزه ی تامین و صادرات مستقیم گردوی ایرانی در کشور می باشد.

تامین کننده و صادر کننده گردو

کشور ایران جزو سه کشور بزرگ تولید کننده گردو در دنیا به شمار می آید و مقام پنجم صادرات گردو را به خود اختصاص داده است گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشد انواع مختلف گردو شامل گردو پوست کاغذی ،گردو سنگی،گردو محلی،گردو سوزنی،گردو نوک کلاغی،گردو خوشه ای و ماکویی به صورت عمده در نقاط مختلف ایران تولید می گردد و به کشورهای مختلف اروپایی،کشورهای عربی و همسایه صادر می گردد.

بیشترین حجم از تولید گردو در کشور متعلق به استان فارس،همدان،کرمان،خراسان،آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی است گردو از جمله خشکبارهای ارزشمند و پر کار برد است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد از گردو در مصارف مختلف خوراکی و صنعتی استفاده می شود انواع گردو به صورت با پوست و بدون پوست در بازار خرید و فروش می شود.

مغز گردو در بین مواد خوراکی بیشترین میزان امگا۳ را دارا می باشد امگا۳ به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه در کودکان و بزرگسالان کمک م کند مغز گردو از پر چرب ترین مغزهای خوراکی است اما چربی آن از نوع مفید است و به حفظ سلامتی بدن و کاهش کلسترول بد خون کمک می کند مصرف چند عدد گردو در روز حدود ۹۰ درصد از نیاز بدن به چربی های ضروری را تامین می کند گردوی ایرانی تنها گردویی است که از نظر خوراکی مصرف اقتصادی دارد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع گردو و مغز گردوی تازه و اعلای ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده اصلی تهیه و برای مشتریان داخلی و خارجی صادر می نماید.

در صورت تمایل به خرید،فروش و یا صادرات محصول هم چنین دریافت اطلاعات بیشتر از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

تامین کننده گردو ایرانیتامین کننده و صادر کننده گردوصادر کننده گردو ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *