تامین کننده گردو ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز

تامین کننده گردو ایرانی

تامین کننده گردو ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز انواع گردوی درجه یک و تازه ی ایرانی را بصورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

تامین کننده گردو ایرانی

گردو از مغذی ترین و پر مصرف ترین انواع خشکبار ایرانی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد گردو میوه ای گرد و دو پوسته ای است یک پوست سبز و نرم که به تدریج خشک می شود و یک پوست چوبی و سخت که مغز گردو درون آن قرار دارد مغز گردو را غذای مغز می نامند اما نه بخاطر شباهت آن به مغز انسان بلکه به دلیل دارا بودن امگا۳ فراوان که سبب بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه می شود.

گردوهای ایرانی انواع مختلفی دارند که عبارتند از:گردو کاغذی،گردو سنگی،گردو سوزنی،گردو خوشه ای، گردو نوک کلاغی و گردو ماکویی. هر یک از انواع گردو ویژگی های جداگانه ای دارند و به دو صورت مغز و با پوست در بازار خرید و فروش می شود گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشند مغز گردو از پرچرب ترین مغزهای خوراکی است البته چربی موجود در گردو از نوع مفید است و جایگزین خوبی برای چربی های حیوانی می باشد.

قیمت خرید گردو بصورت عمده و جزئی با یکدیگر متفاوت است و مسلما قیمت خرید عمده آن بسیار مقرون به صرفه تر می باشد قیمت گردو با توجه به نوع،درشتی و ریزی هم چنین طعم و کیفیت آن تعیین می گردد.

شرکت خشکبار شادیز انواع گردوی درجه یک ایرانی را بصورت عمده از تولید کننده به مشتریان عزیز ارائه می دهد شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان این محصول در کشور می باشد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

تامین کننده گردوتامین کننده گردو ایرانیتامین گردوتامین گردو ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *