صادرات بادام منقا _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات بادام منقا

صادرات بادام منقا _ شرکت بازرگانی شادیز همواره در زمینه صادرات بادام و خشکبار در ایران فعالیت می نماید بادام منقا از محبوب ترین انواع بادام درختی است.

صادرات بادام منقا

بادام منقا یا بادام پوست کاغذی به بادامی می گویند که پوست چوبی آن بسیار نازک است و به راحتی با فشار انگشت شکسته می شود بادام منقا یکی از انواع بادام صادراتی ایران است بیشترین حجم از بادام منقا در استان چهارمحال بختیاری تولید می گردد .

کشور ایران پنجمین کشور بزرگ تولید کننده بادام در دنیا است و در میان تولید کنندگان بادام مانند کشور آمریکا و اسپانیا شهرت خاصی دارد چرا که بادام های ایرانی بسیار خوش طعم،با کیفیت و ارگانیک می باشند.

بادام منقا درصد مغز به پوست بسیار بالایی دارد میزان مغز بادام منقا از بادام مامایی و بادام سنگی نیز بیشتر است به طور کلی بادام منقا نمونه ای لوکس از خشکبارهای ایرانی است که از آن به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و به عنوان تنقلات استفاده می شود.

بادام منقا علاوه بر کیفیت بالا قیمت مناسب و خواص مغذی فراوانی دارد که سبب شهرت هر چه بیشتر آن شده است بادام منقا متقاضیان بسیاری هم در داخل و هم در خارج از کشور دارد صادرات بادام  به کشورهای مختلف مانند کشورهای همسایه،کشورهای عربی و اروپایی انجام می شود.

مصرف بادام منقا سبب استحکام استخوان ها و دندانها،تقویت معده،کاهش اضافه وزن،تقویت قلب و مغز هم چنین پیشگیری از سرطان می شود.

بازرگانی شادیز از شرکت های فعال در حوزه ی خرید،فروش و صادرات بادام و سایر انواع خشکبار در ایران است. شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

جهت خرید،و فروش محصول هم چنین دریافت اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

صادرات بادامصادرات بادام منقا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *