عرضه مستقیم بادام سنگی _ شرکت بازرگانی شادیز

عرضه مستقیم بادام سنگی

عرضه مستقیم بادام سنگی _ شرکت بازرگانی شادیز بادام سنگی مرغوب ایرانی را به صورت مستقیم از باغدار و با قیمت مناسب به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

عرضه مستقیم بادام سنگی

بادام سنگی یکی از رایج ترین و معروف ترین انواع بادام درختی است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود بادام سنگی همانطور که از نام آن پیداست پوست بسیار سفت و مستحکمی دارد و به سختی شکسته می شود این بادام به دلیل دارا بودن پوست بسیار ضخیم زمان ماندگاری بالاتری نسبت به سایر انواع بادام دارد مغز بادام سنگی طعم شیرین و میزان چربی بالاتری نسبت به سایر انواع بادام دارد از مغز بادام سنگی بیشتر به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و برای تهیه روغن از آن استفاده می شود.

درخت بادام سنگی مقاومت بالایی در برابر کم آبی دارد از این رو در زمین های کشت دیم و در رطوبت کم به خوبی رشد می کند بادام سنگی علاوه بر کیفیت عالی قیمت مناسب تری نسبت به سایر انواع بادام مانند بادام مامایی و بادام منقا دارد به همین دلیل بیشتر به صورت عمده خرید و فروش می شود بیشترین حجم از بادام سنگی کشور در استان فارس،چهارمحال بختیاری،کرمان،همدان و.. تولید می گردد.

بادام سنگی میزان تقاضای بالایی هم در داخل کشور و هم از سوی کشورهای خارجی دارد صادرات بادام سنگی از تجارت های بسیار پر سود است زیرا بادام درختی سنگی در کمتر کشوری به صورت عمده تولید می گردد،از طرفی بادام های ایرانی تراریخته نیستند (یعنی کاملا طبیعی و سالم هستند و تغییرات ژنتیکی ندارند) . هم چنین قیمت مناسب بادام سنگی سبب جلب رضایت مشتریان خارجی می شود.

بازرگانی شادیز با توجه به نیاز مشتریان بادام سنگی درجه یک ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه و بدون واسطه در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

عرضه بادام سنگیعرضه مستقیم بادامعرضه مستقیم بادام سنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *