پسته اکبری صادراتی دامغان _ شرکت بازرگانی شادیز

پسته اکبری صادراتی دامغان

پسته اکبری صادراتی دامغان _ شرکت بازرگانی شادیز پسته اکبری مرغوب دامغان را به صورت عمده جهت صادرات به تجار و خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

پسته اکبری صادراتی دامغان

شهرستان دامغان از قطب های پسته خیز و جزو مهم ترین قطب های تولید و فروش پسته در ایران است دامغان از شهرهای استان سمنان و پیشتاز در زمینه تولید انواع پسته صادراتی در ایران است .

پسته اکبری دامغان یکی از لوکس ترین و مرغوب ترین انواع پسته تولید شده در ایران است پسته اکبری دامغان نیز مانند سایر پسته های اکبری از خانواده پسته های بادامی است و ظاهری بلند و کشیده دارد پسته اکبری در انواع یک بر چاک و دو بر چاک در بازار موجود می باشد که بهترین نوع آن پسته اکبری دو بر چاک است.

پسته اکبری دامغان مانند پسته خنجری که از پسته های بومی تولید شده در دامغان است پوست استخوانی کدر و مغز درشتی دارد.از پسته اکبری بیشتر برای استفاده در آجیل و برای مصارف مغزی استفاده می شود.

پسته اکبری از نظر اقتصادی بالاترین قیمت را در بین انواع پسته داراست و به طور کلی لوکس ترین پسته تولید شده در ایران و در جهان می باشد این پسته میزان صادرات بسیار پر رونقی به کشورهای مختلف خارجی خصوصا کشورهای عربی و حوزه ی خلیج فتارس دارد.

انس پسته اکبری پایین است که نمایانگر درشتی آن می باشد نام تجاری پسته اکبری super long pistachio یعنی پسته فوق العاده بلند می باشد .پسته اکبری تولید شده در دامغان بسیار خوش طعم است و درجه خندانی بسیار بالایی دارد.

خریداران و تجار عزیز می توانند پسته اکبری دامغان را از طریق این مجموعه به صورت مستقیم از باغدار و با قیمت مناسب خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

پسته اکبری دامغانپسته اکبری صادراتیپسته اکبری صادرلاتی دامغانپسته صادراتی دامغان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *