فروش گردوی اسکو _ شرکت خشکبار شادیز

فروش گردوی اسکو

فروش گردوی اسکو _ شرکت خشکبار شادیز انواع گردوی درجه یک و تازه اسکو را بصورت عمده و با بهترین قیمت به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید.

فروش گردوی اسکو

شهرستان اسکو بزرگ ترین قطب تولید و فروش گردو در استان چهار محال بختیاری است سالانه حدود ۴۰۰۰ هزار تن گردو از این شهرستان برداشت می شود گردوی تولید شده در اسکو از مرغوبیت و بازار پسندی بسیار خوبی برخوردار است هم چنین مغز پر،سفید و خوش طعمی دارد که سبب افزایش میزان خرید و فروش آن شده است.

شهرستان اسکو با دارا بودن آب و هوای معتدل و ویژه محل مناسبی برای کشت و پرورش انواع گردو است انواع مختلف گردوی پوست کاغذی و گردوی سنگی به صورت عمده در این منطقه کشت می شود و پس از برداشت به صورت مغز و با پوست به بازارهای متعدد داخلی و هم چنین کشورهای خارجی صادر می گردد.

امروزه گردو یکی از خشکبارهای بسیار پر کاربد است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و درمانی استفاده می شود گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشند مغز گردو از پر چرب ترین انواع مواد خوراکی است و خواص تغذیه ای فراوانی دارد مهم ترین خاصیت گردو امگا۳ فراوان آن است که به عملکرد بهتر مغز و تقویت هوش و حافظه کمک می کند.

گردو در مناطق مختلف ایران مانند استان آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی،فارس،همدان،کرمان و سایر استان ها تولید می گردد کشور ایران سومین تولید کننده بزرگ گردو در دنیا است و مقام پنجم صادرات آن را به خود اختصاص داده است.

شرکت خشکبار شادیز انواع گردو و مغز گردو اعلای اسکو را با بهترین قیمت به خریداران عزیز عرضه می نماید شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان عزیز در سراسر کشور می باشد.

اگر شما هم فروشنده و یا خریدار این محصول هستید می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خالنوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش گردوی اسکوگردوی اسکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *