تامین کننده مغز بادام _ شرکت بازرگانی شادیز

تامین کننده مغز بادام

تامین کننده مغز بادام _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز بادام درجه یک  خوش طعم ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده برای مشتریان عزیز تامین می نماید.

تامین کننده مغز بادام

بادام درختی از خوش طعم ترین و مغذی ترین انواع خشکبار است مغز بادام خواص تغذیه ای و درمانی ،هم چنین چربی بسیار فراوانی دارد از مغز بادام به صورت خام و شور در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،شیرینی پزی و آرایشی استفاده می شود.

بادام های درختی انواع مختلفی دارند که عبارتند از: بادام سنگی،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی هر یک از انواع بادام به صورت با پوست و بدون پوست در بازار خرید و فروش می شود قیمت مغز بادام با توجه به نوع ،سایز و کیفیت آن محاسبه می گردد هر چه سایز مغز بادام بزرگتر باشد مرغوبتر است و قیمت بالاتری دارد.

مغز بادام با یک پوست نازک قهوه ای رنگ پوشیده شده است و شامل دو لپه بزرگ سفید و روغنی است مغز بادام چربی فراوانی دارد به صورتی که بیش از نیمی از آن از چربی تشکیل شده است البته چربی موجود در مغز بادام از نوع غیر اشباع است و به کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون کمک می کند.

از مغز بادام در تولید صابون،تولید روغن بادام و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود مصرف بادام سبب استحکام استخوان ها و دندان ها،تقویت عملکرد مغز و قلب و هم چنین پیشگیری از بیماری های مختلف مانند پوکی استخوان و سرطان می شود.مغز بادام به صورت خام،شور،خلال شده و پودر در بازارهای کشور موجود می باشد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام و مغز بادام مرغوب و خوش طعم ایرانی را با توجه به نیاز مشتریان به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه و به خریداران عزیز عرضه می نماید.

هم اکنون می توانید از طریق روش های ارتباطی زیر جهت خرید و فروش محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

تامین کننده مغز بادامتامین مغز بادام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *