مغز پسته درجه یک دامغان _ شرکت بازرگانی شادیز

مغز پسته درجه یک دامغان

مغز پسته درجه یک دامغان _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته سبز و درجه یک دامغان را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

مغز پسته درجه یک دامغان

پسته از محبوبترین انواع خشکبار است که از آن به صورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود کشور ایران بزرگ ترین تولید کننده و صادر کننده پسته و مغز پسته در دنیا است. معروفترین انواع پسته در ایران عبارتند از پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی که هر کدام به صورت مغز و با پوست در بازار خرید و فروش می شود.

شهرستان دامغان از قطب های مهم تولید و فروش انواع پسته و مغز پسته در ایران است که در استان سمنان واقع شده است این منطقه به دلیل دارا بودن آب و هو ا و اقلیم مناسب محل خوبی برای کشت و پرورش انواع پسته است پسته های تولید شده در دامغان علاوه بر طعم خوب و کیفیت عالی،مغز سبز و تردی دارند که سبب  افزایش میزان عرضه و تقاضای آن ها شده است.

مغز پسته دامغان از خوش طعم ترین و خوش رنگ ترین انواع مغز پسته در ایران است مغز پسته نیز مانند پسته به دو دسته مغز پسته گرد و مغز پسته کشیده تقسیم می شود مغز پسته در انواع مغز پسته کال و مغز پسته رسیده در بازار خرید و فروش می شود.

مغز پسته کال به مغز پسته ای می گویند که در اوایل مرداد ماه پیش از رسیدن برداشت می شود و رنگ سبز بسیار پر رنگی دارد هر چه از مرداد ماه به طرف شهریورماه می رود مغز پسته کم رنگ تر و درشت تر می شود و حالت رسیده پیدا می کند مغز پسته کال از مرغوبترین و گران قیمت ترین انواع مغز پسته در ایران است که بیشتر به کشورهای ثروتمند اروپایی صادر می گردد.

مغز پسته رسیده به مغزهای درشت و کاملا رسیده پسته می گویند و در انواع مغز پسته سالم،مغز پسته لپه،خلال پسته و مغز پسته دندانه در بازار موجود می باشد کیفیت مغز پسته با توجه به طعم و رنگ آن محاسبه می شود بهترین نوع آن مغز پسته با رنگ سبز تیره است.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته تازه و درجه یک تولید شده در دامغان را به صورت عمده و با بهترین قیمت به خریداران عزیز عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول و دریافت قیمت ها با ما در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

Uncategorized @fa

مغز پسته دامغانمغز پسته درجه یکمغز پسته درجه یک دامغان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *