صادرات مغز پسته سبز درجه یک قزوین

صادرات مغز پسته سبز درجه یک قزوین

 

صادرات مغز پسته سبز درجه یک قزوین _ مغز پسته قزوین از جمله محصولات درجه یک ایرانی است که در حجم قابل توجه به کشورهای مختلف خارجی صادرات می شود.

صادرات مغز پسته سبز درجه یک قزوین

یکی از مهم ترین موارد فروش مغز پسته قزوین جهت صادرات به کشورهای خارجی از جمله کشورهای حاشیه خلیج فارس و کانادا است.

مغز پسته قزوین یکی از مرغوبترین محصولات صادراتی ایران است که رنگ بسیار سبز و ظاهر گلدار و زیبایی دارد.

مغز پسته قزوین از نظر طعم و درصد چربی یکی از بهترین محصولات تولیدی ایران به شمار می رود.

بیشترین کاربرد مغز پسته قزوین برای تولید خلال پسته است زیرا این محصول رنگ بسیار سبزی دارد . از این محصول در کشورهای مختلف برای تهیه انواع شیرینی و بستنی استفاده می شود.

مرکز تولید مغز پسته گلدار و سبز در ایران

مرکز تولید مغز پسته گلدار و سبز در ایرانپ

بسیاری از کشورهای خارجی از جمله کویت، قطر،امارات، عمان و کانادا به دنبال خرید مغز پسته های گل دار و خوش رویت می باشند. در واقع دو پارامتر کیفیت ظاهری و طعم خوب از موارد اصلی انتخاب مغز پسته برای صادرات به این کشورها می باشد.

یکی از گزینه های فوق العاده برای صادر کنندگان مغز پسته ایرانی، مغز پسته تولید شده در قزوین و بوئین زهرا است. این مغز پسته ها طعم بسیار بی نظیر و شکم کاملا سبزی دارند. پسته و مغز پسته تولید شده در این منطقه کیفیت عالی و ظاهر بسیار مناسبی برای صادرات دارد.

یکی از مجموعه های تولید کننده و صادر کننده مغز پسته گل دار در ایران، شرکت تولیدی شادیز است. در این مجموعه انواع مغز پسته برای صادرات به کشورهای مختلف خارجی تولید می گردد. کلیه گواهی ها و آنالیزهای بهداشتی محصولات در این مجموعه به صورت تخصصی مورد بررسی قرار می گیرد.

علاوه بر مغز پسته گلدار و سبز، دیگر انواع محصولات پسته نظیر خلال پسته، مغز پسته خرد شده، مغز پسته دو پوست سبز، پودر پسته و .. نیز تولید می شود و در بازار کشورهای مختلف به فروش می رسد.

با توجه به درخواست مشتری و نیاز بازار هدف تولید کیفیت های مختلف این محصولات در مجموعه تولیدی شادیز امکان پذیر است.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

فروش مستقیم مغز پسته قزوین

فروش مستقیم مغز پسته قزوین

خرید و فروش مستقیم محصولات همیشه دارای مزیت های فراوان برای هر دو طرف معامله یعنی هم فروشنده و هم خریدار است. که مهم ترین آن عرضه محصول با قیمت های رقابتی در بازار هدف می باشد.

از دیگر مزیت های این روش تغییر کیفیت محصول در زمان تولید آن است. همچنین امکان بسته بندی محصول نیز تا حد امکان در این واحد های تولیدی وجود دارد.

کلیه موارد فوق سبب می شود تا خریداران عمده و تجار به دنبال خرید مستقیم از واحد های تولیدی باشند. یکی از شرکت های فعال در حوزه تولید، فرش و صادرات مغز پسته درجه یک، شرکت تولیدی و بازرگانی شادیز است.

در این مجموعه انواع  مغز پسته با کیفیت های گوناگون تولید شده و در بازارهای داخلی و صادراتی عرضه می گردد.

نحوه صادرات و عرضه مغز پسته قزوین در بازار های بین المللی

نحوه صادرات و عرضه مغز پسته قزوین در بازار های بین المللی

برای صادرات مغز پسته قزوین ابتدا باید کشور مقصد مشخص شود تا بر اساس آن آنالیزها و مدارک بهداشتی تعیین شود. زیرا برخی از کشورها مانند کشورهای اروپایی نیاز به گواهی های بهداشتی خاصی برای ترخیص مغز پسته دارند که باید به آن ها توجه کرد.

برای مثال برای ترخیص مغز پسته در کشورهای اروپایی نظیر آلمان نیاز به گواهی تایید آفلاتوکسین است که در کشورهایی مانند قطر، کویت و عمان چنین مدرکی لازم نمی باشد.

انتخاب نوع بسته بندی و لیبل زنی نیز از دیگر مواردی است که برای صادرات مغز پسته باید به آن توجه کافی داشت تا محصول در اسرع وقت در کشور مقصد به دست خریدار برسد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه شادیز تماس بگیرید.

تماس با ما

 

مغز پسته

پسته درجه یکپسته درجه یک قزوینپسته سبزپسته شادیزپسته صادراتیپسته قزوینصادر کننده مغز پسته سبزصادرات پستهصادرات پسته درجه یکصادرات مغز پستهصادرات مغز پسته سبزصادرات مغز پسته قزوینمغز پسته درجه یکمغز پسته درجه یک قزوینمغز پسته سبزمغز پسته سبز قزوینمغز پسته شادیزمغز پسته صادراتیمغز پسته قزوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *