خرید عمده پسته ایران در فنلاند

خرید عمده پسته ایران در فنلاند

 

خرید عمده پسته ایران در فنلاند _ انواع پسته با کیفیت ایرانی جزو محصولات صادراتی به کشورهای اروپایی از جمله فنلاند به شمار می رود. علاوه بر پسته انواع فرآورده های آن نیز حجم خرید بالایی در این کشور دارا می باشد.

خرید عمده پسته ایران در فنلاند

کشور فنلاند یکی دیگر از مقاصد صادراتی انواع پسته های ایرانی است. تجار این کشور از طرفداران اصلی انواع پسته ایران هستند از این رو این محصول را به صورت عمده و در حجم های بالا خریداری می کنند.

از جمله پسته هایی که در به صورت عمده و با قیمت مناسب به فنلاند ارسال می شود عبارتند از:

  • پسته احمد آقایی
  • پسته کله قوچی
  • پسته اکبری
  • و پسته بادامی

در بین ارقام فوق بیشترین حجم صادرات پسته به فنلاند به پسته احمد آقایی اختصاص دارد زیرا پسته احمد آقایی کیفیت بالایی داشته و از خواص درمانی بسیار زیادی برخوردار است به همین دلیل خرید آن مورد استقبال کشورهای مختلف از جمله فنلاند است.

صادرات انواع پسته ایرانی با کیفیت از جمله پسته احمد آقایی به فنلاند در حجم انبوه انجام می شود علاوه بر پسته از انواع فراورده های آن نظیر مغز پسته ( مغز پسته بدون پوست، مغز پسته لپه، مغز پسته ارگانیک) ، خلال پسته، پودر پسته و .. نیز صادرات پر رونقی به این کشور دارد.

خرید عمده پسته ایران در فنلاند

فنلاند از پسته برای کاربرد های بسیاری در صنایع مختلف استفاده می نماید به همین دلیل خرید عمده پسته ایران در این کشور بسیار زیاد است.

یکی از نکات قابل توجه برای صادرات پسته به کشورهای اروپایی از جمله فنلاند انتخاب بسته بندی مناسب است. همانطور که می دانید برای صادرات به کشورهای اروپایی باید گواهی های خاصی اخذ گردد که یکی از از آن ها گواهی آفلاتوکسین است.

در صورت عدم برخورداری این گواهینامه این کشور ها پسته را وارد نمی کنند.

مجموعه تولیدی و بازرگانی شادیز، انواع پسته با کیفیت ایرانی را همراه با استاندارد های لازم در تناژ های بالا به کشور فنلاند ارسال می نماید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

با ما تماس بگیرید

پسته

پسته احمد آقاییپسته ایرانپسته ایران در فنلاندپسته ایرانیپسته عمدهخرید پستهخرید پسته ایرانخرید پسته ایران در فنلاندخرید پسته ایرانیخرید عمده پستهخرید مغز پستهصادر کننده پسته ایرانصادرات پستهصادرات پسته ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *