فروشنده بادام مرغوب | خرید مستقیم بادام مامایی از شهرکرد

فروشنده بادام مرغوب | خرید مستقیم بادام مامایی از شهرکرد

فروشنده بادام مرغوب | خرید مستقیم بادام مامایی از شهرکرد _ در این مجموعه انواع بادام صادراتی ایران بصورت عمده و بدون واسطه آماده شده و به فروش می رسد.

فروشنده بادام مرغوب | خرید مستقیم بادام مامایی از شهرکرد

مرکز اصلی و قطب تولید و حضور فروشنده بادام مامایی مرغوب و درشت در ایران کجاست؟

برای خرید مستقیم این محصول چه راهی وجود دارد؟

در این مقاله سعی داریم تا با مرکز و مهد تولید بادام مامایی ایران آشنا شویم و روش های خرید اینترنتی و غیر حضوری بادام به صورت عمده را بیان کنیم.

پس برای آشنایی با یکی از فروشنده های اصلی این محصول با ما همراه باشید.

مرکز تولید بادام مامایی در ایران | بادام شهرکرد

مرکز تولید بادام مامایی در ایران | بادام شهرکرد

برای پاسخ به اولین سوال سری به آمار می زنیم تا ببینیم بیش ترین سطح زیر کشت درختان بادام مامایی در کدام منطقه از ایران است.

با بررسی سایت جهاد کشاورزی متوجه می شویم که بیش از ۹۰ درصد از باغات بادام مامایی ایران در استان چهار محال بختیاری واقع شده اند. شهرکرد به عنوان مرکز این استان قطب اصلی خرید و فروش بادام مامایی شناخته می شود. در بخش های مختلفی از این استان بادام مامایی تولید شده و در بازار های مختلف ارائه می شود اما تمرکز تولید این محصول در دو شهرستان سامان و بن از مناطق حاشیه زاینده رود است.

بادام مامایی با نام چهار محال بختیاری (شهرکرد) در بازار های عمده فروشی سراسر کشور شناخته می شود؛ کشاورزان مناطق زراعی و روستایی مختلفی از این استان مشغول به تولید و فرآوری بادام مامایی هستند.

شرکت ها و کارگاه های مختلف تولیدی، شکست و سورت بادام نیز در نزدیکی مرکز تولید بادام مامایی ایران مستقر هستند و عمده فعالیت آن ها در این استان از کشور رقم می خورد.

بادام مامایی معمولا به صورت مغز شده برای بازارهای صادراتی استفاده می شود.

این نوع بادام برخلاف صادرات پر رونق مصرف داخلی چندانی ندارد دلیل این امر نیز ناشناخته بودن آن در بین خریداران و مصرف کنندگان همچنین قیمت بالای آن نسبت به دیگر انواع بادام ایرانی است.

البته قیمت بادام مامایی با توجه به کیفیت فوق العاده و ارزش غذایی فراوان آن بسیار مناسب است.

در ادامه با یکی از فروشنده های اصلی بادام مامایی در استان چهار محال بختیاری و شهرکرد آشنا می شویم؛ که در این مجموعه کلیه فرآیند ها از باغبانی، فرآوری، بسته بندی، فروش مستقیم و حتی صادرات از صفر تا ۱۰۰ توسط نیروهای جوان در کنار مدیران باسابقه انجام می شود.

فروشنده بادام مامایی درجه یک | بادام مامایی شادیز

فروشنده بادام مامایی درجه یک | بادام مامایی شادیز

همان طور که در قسمت قبل بیان شد یکی از فروشنده های بادام مامایی که از صفر تا صد کلیه امور  بادام مامایی را در مجموعه خود انجام می دهد، مجموعه تولیدی بادام و خشکبار شادیز است.

در این مجموعه در ابتدای فصل برداشت بادام مامایی پس از برداشت و در حالت خشک شده به فروش می رسد.

زمان ماندگاری بادام مامایی با پوست در شرایط مساعد حدود ۸ سال و مغز آن حدود یک سال است.

مغز بادام مامایی که توسط این شرکت به صورت عمده در بازارهای صادراتی عرضه می شود در گرید های کیفیتی مختلفی است؛ مغز بادام مامایی به صورت کلی در شرکت خشکبار شادیز به ۸ گرید مختلف که یکدست می باشد تقسیم می شود.

گرید های مختلف مغز بادام مامایی:

  • گرید ۵A: گرید ۵A درشت ترین گرید بادام مامایی است و در صد گرم آن ۸۰ تا ۸۵ عدد مغز بادام مامایی وجود دارد.
  • گرید ۴A: در این گرید حدود ۹۰ تا ۹۵ عدد مغز بادام مامایی وجود دارد.
  • گرید ۳A: در صد گرم گرید ۳A حدود ۱۰۰ تا ۱۰۵ عدد مغز بادام مامایی وجود دارد.
  • گرید ۲A: در این گرید حدود ۱۱۰ تا ۱۱۵ عدد مغز بادام مامایی وجود دارد.
  • گرید A: در صد گرم گرید ۱Aحدود ۱۲۰ تا ۱۲۵ عدد مغز بادام مامایی وجود دارد.
  • گرید ES:در این گرید حدود ۱۳۰ تا ۱۳۵ عدد مغز بادام مامایی وجود دارد.
  • گرید ۱۴۰ دانه: در صد گرم این گرید حدود ۱۴۰ تا ۱۴۵ عدد مغز بادام مامایی وجود دارد.
  • گرید ۱۵۰ دانه: در صد گرم این گرید حدود ۱۵۰ تا ۱۵۵ عدد مغز بادام وجود دارد.
  • گرید mini: در صد گرم این گرید حدود ۱۶۰ عدد و بیشتر، مغز بادام مامایی وجود دارد.

محل اصلی استقرار بادام مامایی شادیز جهت تولید و سورت انواع مغز بادام درجه یک در قطب اصلی تولید بادام مامایی در شهرکرد یعنی شهرستان سامان است. کلیه سفارشات مشتریان صادراتی از همین شهر انجام می شود.

بیشترین حجم صادرات بادام مامایی به کشورهای زیر انجام می شود:

  • هند
  • امارات
  • ترکیه
  • روسیه

یکی از تیم های قدرتمند مجموعه تولیدی شادیز، بخش بازرگانی و صادرات این مجموعه است که بسیار فعال و پویا می باشد. گروه تولیدی و بازرگانی شادیز انواع مغز بادام مامایی درجه یک را به صورت مستقیم با بهترین کیفیت و قیمت به بازار کشورهای فوق صادر می نماید.

قیمت روز بادام مامایی شادیز

قیمت روز بادام مامایی شادیز

برای داشتن لیست قیمت مغز بادام مامایی تولیدی لازم است تا ابتدا مشخص شود شما چه نوعی از مغز بادام نیاز دارید. تا پس از آن پیشنهادات مختلف کیفیتی با قیمت های رقابتی و منصفانه به شما داده شود.

برای این امر لازم است تا با بخش فروش شرکت شادیز ارتباط برقرار نمایید و نیاز خود را مطرح کنید؛ کارشناسان ما ابتدا تصاویر گرید های مختلف مغز بادام را برای شما ارسال می کنند. این تصاویر و ویدئو ها در واتس آپ با تلگرام یا سایر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ارسال خواهد شد.

پس از آن با انتخاب سایز و کیفیت آن، همچنین مشخص شدن حجم سفارش، قیمت روز محصول به شما اعلام خواهد شد تا با خیالی آسوده اقدام به خرید بادام مامایی از این شرکت نمایید.

 

بادام مامایی

بادام ایرانیبادام شهرکردبادام مامایی شادیزبادام مامایی شهرکردبادام مرغوببادام مرغوب شادیزبادام مرغوب شهرکردخرید بادام از شهرکردخرید بادام ماماییخرید بادام مرغوبخرید مستقیم بادامخرید مستقیم بادام ماماییفروش بادامفروش بادام شهرکردفروش بادام ماماییفروشنده بادامفروشنده بادام شهرکردفروشنده بادام ماماییفروشنده بادام مامایی شهرکردفروشنده بادام مرغوبمغز باداممغز بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *