پسته صادراتی اعلا _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

پسته صادراتی اعلا

پسته صادراتی اعلا _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز انواع پسته صادراتی اکبری،احمد آقایی،کله قوچی و فندقی را به خریداران عزیز ارائه می نماید.

پسته صادراتی اعلا

پسته از مهم ترین محصولات صادراتی ایران پس از فرآورده های نفتی است پسته های ایرانی به دلیل طعم بسیار عالی و تنوع زیاد در دنیا شهرت دارند و هم چنان یکه تازه در بازارهای جهانی می باشند در سال های اخیر کشور آمریکا با تولید انبوه پسته به رقیبی برای پسته های ایرانی تبدیل شده است اما پسته های ایران به دلیل برخورداری از موقعیت جغرافیایی و آب و هوای خوب طعم بسیار بهتری دارند و هم چنان در صدر می درخشند.

انواع پسته های صادراتی ایران عبارتند از پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی . هر یک از انواع پسته خصوصیات و ویژگی های جداگانه ای دارند و در انس های مختلف در مناطق مختلف کشور تولید می گردند. بیشترین حجم از پست های ایرانی در استان های کرمان،خراسان،یزد،سمنان،فارس و قزوین تولید می گردد و به کشورهای مختلف اروپایی،کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس صادر می گردد.

در یک تقسیم بندی کلی پسته های ایرانی را به دو گروه پسته های فندقی و پسته های بادامی تقسیم می کنند پسته هایی که ظاهری گرد و کروی دارند جزو ارقام فندقی مانند پسته کله قوچی و فندقی و پسته هایی که ظاهری کشیده و بلند دارند جزو ارقام بادامی مانند پسته اکبری و احمد آقایی.

پسته های صادراتی معمولا درصد دستچین و توچین و هم چنین درجه خندانی بالایی دارند و با قیمت بالاتری نیز به بازار عرضه می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته صادراتی اعلا را با توجه به نیاز مشتریان به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها لطفا با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته اعلا صادراتیپسته صادراتیپسته صادراتی اعلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *