پسته اکبری صادراتی _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

پسته اکبری صادراتی

پسته اکبری صادراتی _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز پسته اکبری خام را با کیفیتی بی نظیر و با قیمت عالی به خریداران عزیز ارائه می دهد.

پسته اکبری صادراتی

پسته اکبری از کشیده ترین و درشت ترین انواع پسته های تجاری است که جزو ارقام بادامی به شمار می آید این پسته علاوه بر کشیدگی طعم بسیار خوب و از نظر اقتصادی قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع پسته ایرانی دارد.

مغز پسته اکبری بنفش متمایل به قهوه ای و پوست استخوانی آن کرم تیره است انس این پسته پایین است که نشان دهنده درشتی آن می باشد پسته اکبری درجه خندانی بالایی دارد و استفاده از آن در آجیل بسیار چشمگیر می باشد این پسته گزینه مناسبی برای صادرات به کشورهای خارجی است.

بیشترین حجم از پسته اکبری در استان های کرمان،یزد،سمنان و خراسان تولید می گردد در این بین استان کرمان میزان تولید بالاتری دارد بهترین نوع پسته اکبری نوع دستچین شده و از دو طرف چاک آن است پسته اکبری بصورت بسته بندی شده و یا فله به کشورهای متقاضی صادر می گردد.

فروش پسته اکبری به عنوان لوکس ترین پسته تولید شده در ایران از رونق بالایی برخوردار است انس های مختلف پسته اکبری بصورت خام و بو داده در فروشگاه ها و بازارهای سراسر کشور خرید و فروش می شود.پسته اکبری از انس ۱۸ تا ۳۰ در بازار خرید و فروش می شود.

پسته اکبری از نظر ظاهری شباهت نزدیکی به پسته احمد آقایی دارد البته پسته احمد آقایی کمی کوچکتر است و قیمت پایین تری دارد.

شرکت بازرگانی شادیز پسته اکبری صادراتی اعلا را بصورت مستقیم از تولید کننده با قیمت مناسب به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

پسته اکبریپسته اکبری صادرلاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *