بادام پوست کاغذی خام شهرکرد _ شرکت خشکبار شادیز

بادام پوست کاغذی خام شهرکرد

بادام پوست کاغذی خام شهرکرد _ شرکت خشکبار شادیز بادام کاغذی خام و مرغوب شهرکرد را بصورت عمده و دست اول برای مشتریان عزیز تامین می نماید.

بادام پوست کاغذی خام شهرکرد

شهرکرد بعد از استان فارس از مهم ترین قطب های تولید و فروش انواع بادام درختی در ایران است انواع بادام در این استان ها تولید و به کشورهای مختلف صادر می گردد بادام کاغذی یکی از با کیفیت ترین انواع بادام درختی تولید شده در شهرکرد است از بادام کاغذی بصورت عمده و خام جهت صادرات به نقاط مختلف دنیا استفاده می شود.

بادام کاغذی همانطور که از نامش پیداست پوست بسیار نازکی دارد و به راحتی شکسته می شود بادام کاغذی با درجه های کیفی مختلف و در انواع بادام کاغذی یک پوست و دو پوست در بازارهای کشور خرید و فروش می شود بیشترین حجم از این بادام در استان فارس،کرمان،چهارمحال و خراسان تولید می گردد.

مهم ترین مزیت بادام پوست کاغذی درصد بالای مغز به پوست آن است میزان مغز بادام کاغذی از بادام مامایی و بادام سنگی نیز بیشتر است به طور کلی بادام کاغذی از انواع لوکس خشکبار و گزینه مناسبی برای صادرات است از بادام کاغذی بصورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و به عنوان تنقلات استفاده می شود بادام کاغذی هم چنین گزینه مناسبی برای میان وعده است.

بادام پوست کاغذی علاوه بر طعم و کیفیت خوب خواص مغذی و قیمت مناسب و متعادلی دارد که مردم از هر قشری قادر به خریداری آن می باشند.قیمت بادام کاغذی با توجه به کیفیت و میزان مغز آن محاسبه می شود .

شرکت خشکبار شادیز آماده ی ارائه بهترین و خوش طعم ترین بادام کاغذی تازه بصورت عمده به خریداران عزیز در سراسر کشور می باشد.

هم اکنون می توانید جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نلام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

بادام پوست کاغذی

بادام پوست کاغذی خامبادام پوست کاغذی شهرکردبادام کاغذی خام شهرکردبادام کاغذی شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *