صادرات بادام مامایی به عمان _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات بادام مامایی به عمان

صادرات بادام مامایی به عمان _ شرکت بازرگانی شادیز در حوزه ی خرید،فروش و صادرات بادام مامایی به کشورهای مختلف خارجی در ایران فعالیت می نماید.

صادرات بادام مامایی به عمان

بادام مامایی از بادام های تجاری ایران است این بادام بومی استان چهار محال بختیاری و نواحی حوزه خلیج فارس است مغز بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب می باشد بادام مامایی به صورت با پوست و بدون پوست به کشورهای خارجی مانند هند،ترکیه،سوریه،کشورهای عربی و حوزه ی خلیج فارس صادر می گردد بیشترین حجم از صادرات بادام مامایی ایران به کشور هند است اما اعراب نیز خواهان بادام های ایرانی هستند از کشورهای عربی وارد کننده بادام مامایی می توان کشور عمان را نام برد هر ساله حجم قابل توجهی از بادام مامایی ایران به صورت عمده به این کشور صادر می گردد.

بادام مامایی میزان مغز بالاتری نسبت به بادام سنگی دارد و به طور طبیعی درصد دوقلویی در آن بالا است مغز بادام مامایی رنگ روشن طلایی دارد از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی،بهداشتی و برای تولید مواد شوینده مانند صابون استفاده می شود.

صادرات بادام مامایی از تجارت های بسیار پر سود است بسیاری از تجار ایرانی انواع بادام و مغز بادام مامایی را به صورت خام و یا با فرآوری های مختلف به کشورهای مختلف ارووپایی،عربی،کشورهای همسایه و هند صادر می نمایند.

بازرگانی شادیز در حوزه ی تامین،خرید،فروش و صادرات بادام مامایی در ایران به صورت گسترده فعالیت می نماید اگر شما هم قصد خرید،فروش و یا صادرات محصولات خود را دارید می توانید از طریق روش های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

صادرات بادام به عمانصادرات بادام ماماییصادرات بادام مامایی به عمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *