فروش بادام و مغز بادام مامایی _ شرکت خشکبار شادیز

فروش بادام و مغز بادام مامایی

فروش بادام و مغز بادام مامایی _ شرکت خشکبار شادیز انواع بادام و مغز بادام مامایی درجه یک را به صورت مستقیم از باغدار به فروش می رساند.

فروش بادام و مغز بادام مامایی

بادام مامایی یکی از مرغوب ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است و تنها در استان چهار محال بختیاری  و مناطق حاشیه زاینده رود تولید می گردد. بادام مامایی مانند بادام سنگی پوست بسیار ضخیمی دارد. مغز بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب می باشد و هم چنین قیمت بالایی دارد. بادام مامایی بیشتر جنبه تجاری دارد و به صورت با پوست و بدون پوست به کشورهای خارجی نظیر کشور هند،ترکیه،روسیه،کشورهای عربی و سایر کشورها صادر می گردد.

بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس ست . این بادام مقاومت بالایی در برابر آفات و بیماری ها دارد. زمان برداشت بادام مامایی اوایل شهریور ماه می باشد.

مغز بادام مامایی حالتی چروکیده و رنگ روشنی دارد. مغز این بادام طعم شیرینی دارد و درصد تلخی آن صفر است. از مغز بادام مامایی به صورت خام و شور در انواع آجیل ها و هم چنین در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود . از بادام مامایی به دلیل دارا بودن چربی فراوان در تولید مواد شوینده مانند صابون نیز استفاده می شود.

قیمت بادام مامایی

بادام مامایی مصرف داخلی بسیار کمی دارد زیرا هنوز در ایران به طور کامل شناخته نشده است از طرفی قیمت بالایی دارد. قیمت بادام مامایی با توجه به کیفیت و درصد مغز،درشتی و کوچکی بادام هم چنین تازگی آن محاسبه می گردد.

قیمت مغز بادام مامایی نیز بر حسب کیفیت و سایز آن تعیین می گردد. یعنی هر چه مغز بادام درشت تر و خوش طعم تر باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد.

فروش انواع بادام مامایی درجه یک توسط این مجموعه به صورت مستقیم از تولید کننده انجام می گردد.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول و اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

بادام و مغز بادام ماماییفروش بادام ماماییفروش بادام و مغز بادام ماماییفروش مغز بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *