پخش عمده گردوی مرغوب بوانات _ شرکت خشکبار شادیز

پخش عمده گردوی مرغوب بوانات

پخش عمده گردوی مرغوب بوانات _ شرکت خشکبار شادیز در زمینه ی تهیه و پخش گردوی درجه یک بوانات به صورت عمده در کشور فعالیت می نماید.

پخش عمده گردوی مرغوب بوانات

گردوی بوانات یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین انواع گردوی تولید شده در ایران است که در شهرستان بوانات در استان فارس تولید می گردد. شهرستان بوانات بزرگ ترین قطب تولید کننده و عرضه کننده گردوی درجه یک در استان فارس می باشد.

آب و هوای سردسیری و اقلیم مناسب این شهر محیط مناسبی جهت کشت و تولید گردو است. گردوی بوانات به دلیل دارا بودن پوست نازک،مغز سفید و پر چرب هم چنین طعم بسیار عالی در بازارهای داخلی و خارجی شهرت دارد.

گردوی درجه یک بوانات به سایر استان ها و کشورهای خارجی نظیر عراق،امارات،ترکیه و عمان صادر می گردد و همواره متقاضیان بسیاری از نقاط مختلف کشور دارد.انواع گردو پوست کاغذی و پوست سنگی به صورت عمده در این منطقه تولید می گردد. البته بیشترین حجم آن به نوع پوست کاغذی اختصاص دارد.

گردو میوه ای ارزشمند و بسیار مغذی است که در مصارف مختلف خوراکی و هم چنین در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز کاربرد دارد. مغز گردو منبع عظیمی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن هم چنین پیشگیری از بیماری ها کمک می کند.

قیمت خرید گردو بوانات

قیمت خرید گردوی بوانات با توجه به پارامتر های مختلفی محاسبه می شود که عبارتند از:

کیفیت گردو

درصد و کیفیت مغز

حجم خرید

میزان عرضه و تقاضا

درشتی و کوچکی گردو

شرکت خشکبار شادیز انواع گردو و مغز گردوی بوانات را به صورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت های منصفانه به خریداران ارائه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

پخش عمده گردوی بواناتپخش عمده گردوی مرغوب بواناتعمده گردوی بواناتعمده گردوی مرغوب بواناتقیمت خرید گردو بواناتگردوی مرغوب بوانات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *