فروش مغز گردوی بوانات _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش مغز گردوی بوانات

فروش مغز گردوی بوانات _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز گردوی تازه و مرغوب تولید شده در بوانات را به صورت عمده و بدون واسطه به فروش می رساند.

فروش مغز گردوی بوانات

شهرستان بوانات از مهم ترین قطب های تولید و فروش گردو و مغز گردو در استان فارس است گردوی بوانات به دلیل دارا بودن مغز درشت،سفید و چربی فراوان از گذشته تا به امروز در بین مردم شهرت دارد.

بوانات از شهرهای سردسیری استان فارس و محل مناسبی برای کشت و پرورش انواع گردو می باشد خرید و فروش گردو در بوانات چه به صورت با پوست و چه به صورت مغز از رونق بالایی برخوردار است

مغز گردو از پر کاربرد ترین انواع خشکبار است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود مغز گردو از پر چرب ترین انواع خشکبار است که از روغن آن جهت مصارف موضعی و خوراکی استفاده می شود البته چربی موجود در گردو از نوع مفید است و سبب تنظیم میزان کلسترول خون می شود مصرف چند عدد مغز گردو به صورت روزانه حدود ۹۰ درصد از چربی های ضروری بدن را تامین می نماید مهم ترین خاصیت گردو امگا۳ فراوان آن است که به تقویت و بهبود عملکرد مغز کمک می کند. به همین دلیل مغز گردو را غذای مغز می نامند.

شرکت بازرگانی شادیز مغز گردوی تازه،درشت و خوش طعم تولید شده در بوانات را به صورت دست اول و بدون واسطه در اختیار مشتریان عزیز قراار می دهد شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین خدمات و محصولات به مشتریان عزیز می باشد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش مغز گردوی بواناتگردوی بواناتمغز گردوی بوانات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *