بادام منقا ایرانی با پوست _ شرکت خشکبار شادیز

بادام منقا ایرانی با پوست

بادام منقا ایرانی با پوست _ شرکت خشکبار شادیز بادام منقا پوست کاغذی درجه یک خام را بدون واسطه و با قیمت مناسب به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

بادام منقا ایرانی با پوست

بادام منقا از محبوب ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است بادام منقا یا بادام پوست کاغذی به بادامی می گویند که پوست چوبی بسیار نازکی دارد و به راحتی با فشار انگشت شکسته می شود درصد مغز بادام منقا از سایر انواع بادام مانند بادام مامایی و بادام سنگی بالاتر است از بادام منقا به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و به عنوان تنقلات استفاده می شود مغز بادام منقا طعم شیرین و خواص مغذی فراوان هم چنین خاصیت سیر کنندگی بالایی دارد و گزینه مناسبی برای میان وعده چه برای کودکان و چه بزرگسالان می باشد.

علاوه بر کیفیت خوب بادام منقا قیمت مناسب و متعادلی دارد و مردم از هر قشری قادر به خریداری آن می باشند بادام منقا نمونه ای لوکس از خشکبارهای ایرانی و گزینه مناسبی برای صادرات به صورت عمده می باشد.

مغز بادام منقا به دلیل دارا بودن پوست نازک زمان ماندگاری و کیفیت بالایی دارد زیرا پوست نازک آن مانع از رسیدن آلودگی به مغز و سفت شدن آن می شود.تولید بادام منقا بسیار سود آور و پر سود می باشد زیرا این بادام میزان تقاضای بالایی هم از داخل و هم از خارج از کشور دارد بادام منقا در چندین استان ایران مانند چهارمحال بختیاری،فارس و اصفهان  تولید می گردد.

شرکت خشکبار شادیز بادام منقا با پوست خام را به صورت مستقیم از تولید کنننده تهیه و بدون واسطه به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام پوست کاغذی

بادام منقا ایرانیبادام منقا ایرانی با پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *