مغز پسته رفسنجان _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

مغز پسته رفسنجان

مغز پسته رفسنجان _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز انواع مغز پسته درجه یک رفسنجان را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت در سراسر ایران به فروش می رساند.

مغز پسته رفسنجان

شهرستان رفسنجان بزرگ ترین قطب تولید پسته در استان کرمان می باشد پسته های رفسنجان از مرغوبیت و بازار پسندی بالایی برخوردار هستند و مغز درشت و بسیار خوش طعمی دارند انواع مختلف پسته از جمله پسته اکبری،احمد آقایی،کله قوچی و پسته فندقی به صورت عمده در این منطقه تولید می گردد و به صورت با پوست و بدون پوست به بازارهای داخلی و کشورهای خارجی صادر می گردد.

مغز پسته انواع و کیفیت های مختلفی دارد که شامل مغز پسته کال،مغز پسته رسیده،مغز پسته دست چین،مغز پسته دهن بست ،مغز پسته دو پوست و مغز پسته لپه و مغز پسته گندمی استو هر یک از انواع آنپسته با کیفیت و قیمت های متنوع در بازار موجود می باشند.

مغز پسته تولید شده در رفسنجان به دلیل کیفیت بالا به کشورهای مختلف اروپایی،کشورهای عربی و سایر کشور ها صادر می گردد قیمت مغز پسته با توجه به سایز،طعم و رنگ آن محاسبه می شود مغز پسته با رنگ سبز تیره مرغوبترین نوع آن است.

مغز پسته کال یکی از مرغوب ترین انواع مغز پسته است که میزان سبزینگی بسیار بالایی دارد و به دلیل قیمت بالا به کشورهای ثروتمند اروپایی صادر می گردد این نوع مغز پسته پیش از رسیدن و در مرداد ماه برداشت می شود.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته تازه ،خوش طعم و با کیفیت را با توجه به نیاز مشتریان به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه و بدون واسطه به خریداران عزیز عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نلم و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

مغز پستهمغز پسته رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *